Mitä mieltä tällaisesta miehen naispuolisesta ystävästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselijä

Vieras
Aina puhutaan liiasta mustasukkaisuudesta: toista ei saisi rajoittaa. Entä kun miehelläni on naispuolinen ystävä, joka kirjoittelee miehelle tyyliin "sulla on tosi hyvä perse", "oot tosi komea" jne... kirjoittelee myös pikkutuhmia ym.. Ja on kysynyt mieheltä, että "ei kai se ***** (minä) ole mustasukkainen, oon menettänyt monta kaveria mustasukkaisten akkojen takia"... Sanoin miehelle, että eipä ihmekään, kun eukon tyyli on tuollainen. En pidä enää siitä, että mies tapailee tätä naista. Mun mielestä nainen ei kunnioita toisten parisuhdetta ja flirttailee aivan liian paksusti. Mielipiteitä?

No on aika outo tyyli. Minusta, jos sanoo kohteliaisuuksia, se on ookoo, mutta sanoisi sitten sinun kuullen ne. Tyyliin olet tosi komea on ookoo, mutta hyvä perse ei sitten taas olekaan ookoo. :( Jos kehuu miestäsi, voisi myös kehua sinun ulkonäköäsi, koska ihmiset jotka luontevasti kehuvat, kehuvat helposti kaikkia. =)

enhän mä tollasesta tykkäis, mutta sitten taas toisaalta, kyllä mä mieheeni luottaisin että mitään ei tapahdu. (ja jos sua tosi paljon huolettaa niin voithan ehdottaa että miehesi tapaa kyseistä henkilöä aina sinun kanssasi. se vois olla vähän kuin kompromissi)

No mun mielestä toi tyyli kaverisuhteissa on törkeä. Kysypä mieheltäsi, miten hän suhtautuisi jos ystävystyisit jonkin miehen kanssa ja tältä tulisi samantapaisia viestejä "olet tosi kaunis ja sulla on upeat rinnat"?

Meitä on niin monenlaisia.

Kyllä mun miespuolisilla kavereilla on hyviä perseitä ja olen mä niistä niille sanonut.

Toisaalta aina kun eräskin kaveri soittaa, hän kysyy joka kerta, mitäs D-niin kuin D-kuppi. Lisäksi hän hyvin usein puhuu jotakin takapuolestani. Ja tämä herra on vakavassa parisuhteessa elävä.

Tuo mies on kyllä niin puhtaasti kaveri, ettei enempää kaveri voisi olla. Meillä nyt vaan on ehkä vähän rempseä huumorintaju, mutta ei se tee kyllä meidän välillemme sitten pienintäkään seksuaalista jännitettä tms. Ja ollaan tästä jokunen vuosi sitten ihan puhuttukin.

Toisaalta juuri eilen sanoin siskolleni, että hänen miehensä on mielestäni todella hyvännäköinen...toki omani näyttää paremmalta, mutta kuitenkin. Eikä siskoni todellakaan pidä tätä mitenkään outona.

Itse en ole ikinä menettänyt yhtään kaveria "mustasukkaisten akkojen vuoksi", sillä kyllä ystävä menee akan edelle...akat tulee ja akat menee, mutta ystävät on ikuisia :)

Mikäli minä olisin jonkun miespuolisista ystävistäni itselleni halunnut, niin enköhän minä olisi jo ottanut. Mutta kun en halua :)

Joten ota vaan ihan lepo...ei flirtti todellakaan tarkoita aina sitä, että haluaa flirttailun kohteen itselleen. Riittävän hyvässä ystäväpiirissä se on hyvinkin normaalia, ainakin omassani :D

Se onkin eri juttu sanoa siskolle, että sun mies on komea, kuin että lähettäis siskon ,miehelle tekstarin jossa ois "sä oot tosi seksy ja sulla on ihanat reidet"

No en mä kyllä mun kavereiden kanssa lähettele tekstareita joissa kehutaan toisiemme perseitä tai muuta vastaavaa. Tää nainen taitaa olla sitä ihmistyyppiä, joka tykkää liikkua vaarallisilla vesillä. Hän saa jotain kiksejä siitä että ihan flirttailee varatuille, mutta naamoi sen ihan viattomaksi kaverimeinigiksi... Aika selkee juttu. Mä kävisi tän naisen "juttusilla"... |O

Minä en tunne tuota naista siis ollenkaan, ollaan nähty kerran ohimennen. Nainen puhuu miehelle tyyliin "mitäs mun murmeli", "oot kyllä tosi ihana" jne.. Ja minua oli sanonut hiljaisen ja ujon oloiseksi (no, ehkä sellainen olenkin, mutta nähtiin ehkä 1min. ajan..).

Alkuperäinen kirjoittaja ap lisää:
Minä en tunne tuota naista siis ollenkaan, ollaan nähty kerran ohimennen. Nainen puhuu miehelle tyyliin "mitäs mun murmeli", "oot kyllä tosi ihana" jne.. Ja minua oli sanonut hiljaisen ja ujon oloiseksi (no, ehkä sellainen olenkin, mutta nähtiin ehkä 1min. ajan..).

Anteeksi mutta tollasta lässytystä vieraalta akalta mun miehelle mun ollessa paikalla en sietäisi lainkaan! Olen sitten tiukkapipo tai mustis tai mitä vaan. Ja se on miehen asia lopettaa tollanen lässyttäminen akan puolelta.

Mun mieheni saa mennä harrastuksissaan ja kavereidensa kanssa mun puolestani ihan vapaasti enkä rupea hänen kavereitaan kontrolloimaan. Mutta tuollainen lässytys ei vaan ole sopivaa.

Musta tommonen huumori parisuhteessa elävälle on asiaan kuulumatonta. Mä en tommoseen puuttus, mutta, mun mies tekis sen sanomattakin sillä kunnioittaa mua ja meän parisuhdetta sen verran paljon, että kertoisi ystävälleen, ettei tuo ole kauhean asiallista huumoria. Siis sanoisi ihan taatusti ilman mun kommentointia väliin. Mies olis kiusaantunut eikä edes jaksaisi pitää tollasta läppää hyvänä huumorina eikä kokis sitä imarteluna. Jos mies tollasen läpän sallii ja pitää sitä vielä hauskana, on se kyllä merkki siitä, että puolisoa ei arvosteta.

Itselläni on paljonkin miespuolisia kavereita, joiden kanssa en todellakaan flirttaa millään tavalla. Kenellekään en ikinä ole sanonut, että kyllä sulla on sitten hyvä perse. Kyllä ap sinun miehesi kaverilla on hiukan liian ronski huumori ja taitaa olla ihastumista mukana. Jos on jo menettänyt kavereitaan mustasukkaisille akoille, niin olisi jo luullut oppivan jotain, jos todella haluaa pitää kaverinsa. Sefin sanat "ystävä menee akan edelle" kuulostaa ihan koomiselta! Kyllä se elämänkumppani on ykkössijalla tottakai ja hänet otan ensin huomioon. Ystävät tulevat hyvänä kakkosena, tärkeinä myöskin elämässä, en luopuisi heistäkään ikinä. Yksinkertaisesti, omaa ja kaverin parisuhdetta täytyy pystyä kunnioittamaan.

musta se olis kohteliaisuus et o huomannu et mun miehen perse on hyvännäkönen.mun ei tartte olla mustasukkanen kun suhde toimii.eikä mies ees haluu et oisin sellane.oon sanonu et jos akka parempi tai kiinnostaa seikkailu se o kengän kuva persiiseen.eikä oo ees halunnu.kavereita saa olla jos se pysyy sellasena ja luottamusta molemmin puolin pelaa.

Yhteistyössä