Mitä mieltä tälläisestä miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikenlaisia ukkoja te kestättekin... Ei jumal... jos joku uhkaisi hakata minun isäni joka hyvää hyvyyttään rakentaa taloa(!), uhkailee, kiukuttelee, mököttää, käyttäytyy kuin kakara... Joo, ja ihan oikeasti ymmärrän kuinka stressaava tilanne talonrakentaminen on, mutta jotain rajaa nyt sentään miten voi omaa perhettään kohdella! Jospa istutte alas ja yritätte puhua asiat ihan kunnolla läpi ja mietitte miltä tilanne näyttää. Yhtä stressaavaa kai se sinullekin on, tarvitsette molemmat toistenne tukea.

Olen yrittänyt saada kontaktia mieheeni, murjottaa 3:tta päivää ja ei puhu juuri mitään. Lasten kanssa on jonkun verran,mutta jos pitää lapsille hakea,pukea,antaa jotain niin sanoo että menkää äidin luo....eli tahallaan yrittää vielä tehdä kiusaa. Olen sanonut että meidän pitäisi puhua ja kysynyt että milloin voidaan puhua. Olen sanonut rauhallisesti ja sitten kovempaa...mies odottaa että minä pyydän anteeksi.

Miehesi murjottaa kolmatta päivää.

Epäilen, että nyt on jotain muuta takana kuin ikkunalistat.

Jos miehesi nukkuu yli puolen päivän ja laahustaa kolme tuntia raksalla niin kuvitteleeko hän että sillä tulee valmista.
Isäsi on huomannut, että miehesi on saamaton ja hyvää hyvyyttään tekee teille taloa.
Ei taitaisi valmistua ilman isääsi.

Jos tuo rakentaminen on noin vastenmielistä miehellesi niin oliko hän haluton aloittamaankaan koko urakkaa ja oliko tämä sinun ideasi jonka sait puhuttua läpi?

Talon rakennuksessa pitää molempien olla mukana, ei sitä vasten tahtoisesti jaksa tehdä

nimenomaan mies on halunnut rakentaa taloa, itse olisin halunnut rivitalonkin,mutta mies ei halunnut. Eli mies itse on koko ajan halunnut rakentaa...mutta hänen mielestään isäni ei tee tarpeeksi hyvää jälkeä ja sen takia haluaa tehdä kaikki työt itse varsinkin sisätyöt. Mutta isäni haluaa että talo valmistuisi jo, niin sen takia hän teki ne listoitukset..mies murjottaa sen takia kun hänelle ei kerrottu.

Voimia urakan loppusuoralle :) Jokainen omakotitalon rakentaja uupuu jossain vaiheessa ja kipinän syttyminen uudelleen vie aikansa. Projektin laajuus yllättää kummasti ja luulen niin käyneen miehellesikin. Hän on pettynyt itseensä, mutta purkaa pahanolon väärin. Mä ottaisin nyt Talonrakennustiimin saman pöydän ääreen ja puhutte asiat halki, vois kummasti puhdistaa ilmaa... Sulla on ihana isä :)

Ei mies suostu saman pöydän ääreen. muuten kyllä, ollaan yritetty.Mies vaan sanoo,että ei suostu tulemaan isäni kanssa saman pöydän ääreen. Isäni on kyllä loistava..
Pitääkö minun nöyrtyä ja pyytää anteeksi mieheltäni että näin kävi..

Alkuperäinen kirjoittaja plääh..:
Ei mies suostu saman pöydän ääreen. muuten kyllä, ollaan yritetty.Mies vaan sanoo,että ei suostu tulemaan isäni kanssa saman pöydän ääreen. Isäni on kyllä loistava..
Pitääkö minun nöyrtyä ja pyytää anteeksi mieheltäni että näin kävi..

No en kyllä pyytäisi anteeksi! Taitaisi miehellä olla anteeksipyytämisen paikka.

Jos harkitset eroa vakavissasi, niin ei ainakaan kannata odottaa talon lopullista valmistumista. Kun se ei vielä ole valmis sen arvo on paljon matalampi ja sinulla voisi olla mahdollisuus lunastaa se itsellesi, jos isäsi on nyt jo tehnyt 90 % töistä niin ei olisi ongelmaa sen loppuunsaamiseksi. Ehkä vanhempasi suostuisivat "ostamaan" siitä osuuden?
Voisitte myöhemmin katsoa talon valmistuttua että pystyisitkö jäämään siihen asumaan vai myyttekö sen sellaisella hinnalla että sinulle jää alkupääomaa seuraavaan asuntoon.

Yhteistyössä