Mitä mieltä tälläisestä ystävästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hönö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hönö"

Vieras
Ollaan suht läheisiä, kerrotaan toisillemme kaikki ja luulin että meillä on myös kivaa yhdessä. Jokusen kerran on nyt vaan käynyt niin että kun ollaan sovittu tapaaminen niin hän on yhtäkkiä ilmoittanut että toisille kavereille nyt sattuikin sopimaan tuo aika että hän menee heidän kanssa. Ilmoitusluontoisesti, pahoittelematta ja utta päivää minulle ehdottamatta. Nyt tämän viimeisin kerran loukkaannuin tosi pahasti, ja päätin että hän ei oikeasti pidä minua ystävänä jos on varaa heivata sivuun kun kivemmilla kavereilla on aikaa. Esittää olevansa aivan ymmällään, mutta en halua antaa anteeksi.

Olenko teidän mielestänne lapsellinen vai loukkaannunko aiheesta?
Ymmärrän jos ihmisellä on oikea syy, mutta jos minut sysätään syrjään jo sovitusta menosta kun toisten kanssa haluaakin mennä, niin mielestäni hän ei ole ystävyyden arvoinen.

Ei muka ymmärrä miksi loukkaannuin. Vaikka selitin yksityiskohtaisesti miksi. Ja kun ei ollut eka kerta. Eikä viimeinenkään :(. Ja iältämmekin ollaan jo nelikymppisiä...luulisi tajuavan mutta ei taida kiinnostaa :(

Teepä sinä sille noin jokuset kerrat, ja katso mitä se tykkää.
Siinäpä näet mitä teidän ystävyys on. Tuohan pitää sinua lattiamattona, ei minään ystävänään. Kas kun et ole sitä itse huomannut.

Ei tuollaisella ystävällä mitään teen, jolle olet vain korvike kun ei niille "paremmille ja kivemmille" kavereille sovi. Jos te sopiitte tapaamisen tai menon yhdessä, niin silloin myös menette ja olette eikä menoa peruta toisen ystävän takia tuosta noin vaan.

Ei ainakaan jos todella arvostaa ystävyyttä kanssasi.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Mielestäni olet vihainen aiheesta. Kuulostaa, että oisit tälläinen varavaihtoehto, jonka kanssa voi viettää aikaa kun muut eivät jouda yms.

Mäkin olen viilentänyt välit ihmiseen jota luulin ystäväksi, mutta mun seura taisi pienen vauvan äidille kelvata koska muut olivat sen hylännyt. Sitten alkoi hänen osaltaan marttyyrimainen pomotus ja jatkuvasti piti tehdä paveluksia laidasta laitaan.. Sitten itse aloinkin odottaa vauvaa ja ei ole mun seura kelvannut enää, löysi muita lapsettomia kavereita joita juoksuttaa.

Toivottavasti kummatkin löydetään vielä oikeita ystäviä! :)

ei tuo ole mikään ystävä eikä tuollainen toiminta ole lähelläkään ystävyyttä! nyt sen verran omanarvontuntoa peliin, että laitat tuollaisen toiminnan heti poikki. hae uusia ihmisiä elämääsi, ihmisiä jotka tietävät mitä oikea ystävyys on.

Kurjaa tuollainen "ystävyys". Minullakin oli vähän vastaavanlainen "ystävä", ensin peruutti tekstarilla pahoittelujen kera sovitut tapaamiset, sitten ei enää lähettänyt edes sitä tekstaria vaan jätti vain ilmestymättä paikalle. Ei olla enää missään tekemisissä.

Huh kun olette samaa mieltä. Hän sai mut tunteen ettei ole tehnyt mitään väärää. Ajattelin jo että olenko lapsellinen ja räjähdän turhasta. Mutta hirveän pahalta on tuntunut, luulin oikeasti olevani hänelle tärkeä ja ihana ystävä, ja ollut shokki huomata että olenkin joillain jämäsijoilla. Nyt on kuitenkin mitta täynnä. Kauheaa kun on melkein kuin sydänsurua, niin tärkeänä häntä pidin, mutta nyt vaan oli viimeinen pisara. En aio ottaa yhteyttä enkä pyytää enää minnekään.

No joko tosiaan olet sijalla ö tai sitten teidän viestinnässä on muuten jotain ongelmaa.

esim. jos toinen luulee että sulle ei varsinaisesti ole väliä tavataanko tuolloin vai ei... tai että et oikeestaan haluakaan tavata. tms.

Jos näin on niin hän ottanee yhteyttä, ja voit sitten kertoa mikä tuntui kurjalta. Jos jo kerroit, niin miettiköön.

Kyllä yhteys on jo otettu ja kaikki ajatukset vaihdettu. Ei minusta vaan ole oikeasti edes pahoillaan, ei tietenkään kun ei välitä. Tietää kyllä kuinka iloisena odotan hänen näkemistään. Tunne vain ei ole molemminpuolinen.

Hän yrittää tahallaan pahoittaa mielesi. Älä ole y hteydessä, äläkä vastaa enää hänen soittoihin. Näytä että et ole kynnysmatto.
Törketähän tuo on!

[QUOTE="Hönö";28161067]Nosto. Mielipiteitä? Edelleen tuntuu että hän ei tunne tehneensä mtn väärää[/QUOTE]

Niin no minkäs neuvon TÄHÄN ajatukseesi ajattelet täältä saavasi?

Kaipa hän on tehnyt sinun kannaltasi väärin, mutta ehkäpä omalta kannaltaan oikein, jos ei oikeastaan seurastasi välitä, vaan haluaa elää elämänsä joidenkin muiden ihmisten kanssa? Tietysti reilumpaa olisi ollut sanoa suoraan, mutta jospa hänellä ei ollut siihen kanttia. Kaikki me ollaan epätäydellisiä.

Ihan totta. Olen tehnyt itsestäni narrin kertoessani moneen otteeseen mitä tunnen. Hän on kuin ei tajuaisi tai sit laittaa vaan sori. Jännä juttu että minulla on useampia ystäviä mutta tämän ihmisen kanssa kävi näin. Kerroin kyllä kuinka pahalta kaikki on tuntunut jne. Olis voinu tietty olla vaan hiljaa. Ei pystynyt

Ankea mukaystävä : / Tottahan joskus voi käydä niin että joutuu perumaan jo sovitun tapaamisen, mutta silloin kyllä yleensä pyydellään vuolaasti anteeksi ja selitetään miksi näin. Ja tuossa on selvästi kyse vain pompottelusta...

[QUOTE="Hönö";28161067]Nosto. Mielipiteitä? Edelleen tuntuu että hän ei tunne tehneensä mtn väärää[/QUOTE]

on törppö eikä oikea ystävä. omalla lapsella tuollainen kaveri, jotenkin säälittää koko tyyppi, koska on vain niin itsetunto heikko, että pakko pitää ihmisiä "varalla", ja etsiä suositumpia ja menevämpiä koko ajan. on sillä tavalla älykäs tyyppi, että tajuaa lapseni arvon (rehellinen, 100% luotettava, "one in a million", ihminen joita nykyaikana ei ole) kuitenkin ja heti jos lapseni on jonkun toisen kanssa olemiseen osoittanut kiinnostusta, esittää taas parasta kaveria.

[QUOTE="juup";28164790]Mikä saa kenenkään tekemään noin[/QUOTE]

Yrittää nostaa omaa itsetuntoaan toimimalla noin. Esittää tärkeää, kutsujen keskipiste-tyyppistä ihmistä. Ällöttävää.

En haluaisi olla ystävä tuollaisen kanssa, miksi ap vielä suret, hänhän on ilkeä ja törkeä!?

Yhteistyössä