mitä mieltä taloista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 10020201795
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ulkoapäin kiva, nätti piha.
Keittiöstä en tykkää kun ei ole yläkaappeja.
Väliovet on ihanat :)
Saunanlattian laatta on jännää - mistähän sitä saa?? :D

Voisin siis ostaa, mutta hinta on liian muhkea mun lompakolle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ulkoapäin kiva, nätti piha.
Keittiöstä en tykkää kun ei ole yläkaappeja.
Väliovet on ihanat :)
Saunanlattian laatta on jännää - mistähän sitä saa?? :D

Voisin siis ostaa, mutta hinta on liian muhkea mun lompakolle ;)

Siis tämä 1 vaihtoehto.

Mutta jos rahasta ei ois tiukkaa, niin tuo 2 vaihtoehto miellyttäis mua eniten :)

Eka on nätti, väliovet alakerrassa tosi kivat. Onko oikeasti vanhat vai näyttääkö vain? Hirsiseinä sisällä ei ole mun mieleen, laittaisin helmiponttipanelin tai ihan tapettipinnan. Mikä tuo yläkerran makkarin seinämateriaali oli, se röpelöisen näköinen? Se oli hiukan hassun näköinen. Keittiö ihana, ilmava ja valoisa, pönttöuuni on tosi mahtava :D

kummatkin talot ovat hienoja ( ja erittäin hintavia. huh huh!)
mutta valitsisin jälkimmäisen, koska ensimmäisessä on helvetin pieni tontti varsinkin kun talo lähentelee 200 neliötä..

Alkuperäinen kirjoittaja HUUTAA HESALAINEN:
Voi kun HALPAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PEESI!

Täältä ei irtoaisi alle 500 000 erkin. Ja joo, muuttaisinkin ehkä Ouluun, jos miehen työt ei sitoisi pk-seudulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Espoolainen peesaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HUUTAA HESALAINEN:
Voi kun HALPAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PEESI!

Täältä ei irtoaisi alle 500 000 erkin. Ja joo, muuttaisinkin ehkä Ouluun, jos miehen työt ei sitoisi pk-seudulle.

Ja turkulainen!!! Ei ehkä ihan samoissa kuin edelliset mutta tuolla hintaa ei täältä irtois juurikaan mitään.

Talo 1: plussaa kaunis, tilava talo ja sisustus kaunis ja nykyaikainen -> ei pintaremontin tarvetta. Miinusta tosi pieni tontti.

Talo 2: plussaa tilava talo + iso ja suhteellisen suojainen tontti. Miinusta sisätilojen vaatima iso remontti. Pinnat ja sisustus 90-lukua, jopa 80-lukua (kaariovet jne). Jotenkin tunkkaisen oloinen sisältä. Pintaremontti nostaa kallista hintaa entisestään.

Joten valinta on tehtävä sen mukaan, arvostaako enemmän taloa, jota ei tarvitse remontoida vai suurta suojaisaa pihaa. Aluetta en tunne, jote sijaisntiin en osaa ottaa kantaa. Sekin on iso tekijä tietty.

tokassa on kyllä aivan ihanan iso tontti. ehdottomasti plussaa. toisaalta tokassa lasten lähikoulu olis Kaakkurin suurkoulu, mihin en haluaisi lapsiani laittaa. ekassa lähikouluna pieni metsokankaan koulu, tosin ylä-aste kaakkurissa. Se myös ehdottomasti plussaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1. Oli nätimpi, mutta 2. ois meidän perheelle paremman kokoinen, pintaremppaa vaatis...

täys peesi. Jos rahaa palaa tuon verran, valitsi kumman tahansa, suosittelen ap:lle rakennuttamista samaan hintaan oman näköistä!!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja lyyti:
Talo 1: plussaa kaunis, tilava talo ja sisustus kaunis ja nykyaikainen -> ei pintaremontin tarvetta. Miinusta tosi pieni tontti.

Talo 2: plussaa tilava talo + iso ja suhteellisen suojainen tontti. Miinusta sisätilojen vaatima iso remontti. Pinnat ja sisustus 90-lukua, jopa 80-lukua (kaariovet jne). Jotenkin tunkkaisen oloinen sisältä. Pintaremontti nostaa kallista hintaa entisestään.

Joten valinta on tehtävä sen mukaan, arvostaako enemmän taloa, jota ei tarvitse remontoida vai suurta suojaisaa pihaa. Aluetta en tunne, jote sijaisntiin en osaa ottaa kantaa. Sekin on iso tekijä tietty.

Tähän mulla ei olekaan paljoa lisättävää. Tykkäsin ykkösen sisäpuolesta, vaikka se olikin valkoinen.

Aloittajalle hurjasti plussaa lyhyistä, siisteistä linkeistä. :flower: =)

Yhteistyössä