E
ei linkkiä
Vieras
En viitsi linkkiä laittaa, mutta kuvailen taloa:
- rak. 1960-luvulla
- isolla tontilla, muiden alueen tonttien hintojen perusteella hintapyyntö vastaa suunnilleen tontin hintaa + 10 000 = 100 000
- tontista lohkottu osia naapureille, joilla uudet talot aika lähellä
- tummuneita puuosia ja purueristeitä välikatolla, alk.per. peltikatto vuotaa
- alapohjan kunnosta ei vielä tietoa
- pääsimme jututtamaan talossa asuvaa alk.per. omistajaa, joka epäilee kosteusvaurioita, kertoo mm. että hänelle on sanottu vaatteiden haisevan
- sisäpinnoiltaan alkuperäiskunnossa, samoin putket, lämmitysjärjestelmä jne.
- kellarissa 5 cm vettä tälläkin hetkellä, veden alkuperästä ei tietoa
- tontti ihana, palvelut lähellä, työmatkat tosin meillä pitkähköt
Mies innoissaan, mutta minä epäilen.... Pitäisi asua väliaikaisasunnossa remonttiaika, en halua lapsia viedä mahd. hometaloon. Lisäksi meillä lähes kaikki remonttirahatkin pitäisi lainata, omaa pääomaa ei paljon ole. Pankista ei ole vielä kysytty, lähteekö rahoittamaan tätä, vaikka lainalupaus periaatteessa onkin.
Epäilyttäisikö sinua? Vai olenko hysteerinen. Arvelen, että remonttikulut olisivat PALJON, vaikka itse tehtäisiinkin kaikki.
- rak. 1960-luvulla
- isolla tontilla, muiden alueen tonttien hintojen perusteella hintapyyntö vastaa suunnilleen tontin hintaa + 10 000 = 100 000
- tontista lohkottu osia naapureille, joilla uudet talot aika lähellä
- tummuneita puuosia ja purueristeitä välikatolla, alk.per. peltikatto vuotaa
- alapohjan kunnosta ei vielä tietoa
- pääsimme jututtamaan talossa asuvaa alk.per. omistajaa, joka epäilee kosteusvaurioita, kertoo mm. että hänelle on sanottu vaatteiden haisevan
- sisäpinnoiltaan alkuperäiskunnossa, samoin putket, lämmitysjärjestelmä jne.
- kellarissa 5 cm vettä tälläkin hetkellä, veden alkuperästä ei tietoa
- tontti ihana, palvelut lähellä, työmatkat tosin meillä pitkähköt
Mies innoissaan, mutta minä epäilen.... Pitäisi asua väliaikaisasunnossa remonttiaika, en halua lapsia viedä mahd. hometaloon. Lisäksi meillä lähes kaikki remonttirahatkin pitäisi lainata, omaa pääomaa ei paljon ole. Pankista ei ole vielä kysytty, lähteekö rahoittamaan tätä, vaikka lainalupaus periaatteessa onkin.
Epäilyttäisikö sinua? Vai olenko hysteerinen. Arvelen, että remonttikulut olisivat PALJON, vaikka itse tehtäisiinkin kaikki.