Mitä mieltä? (tarjoilua synttäreille)

14.07.2007
696
0
16
Meillä on "yhteissynttärit" miehen kanssa ens sunnuntaina ja nyt olen miettinyt pääni puhki sitä tarjoilua...

Eli käviskö tällainen:

Voileipäkakku (lihatäytteinen, koska yhdella kala-allergia), väliin kinkku- ja maksamakkaratäyte, päälle sulatejuustoa ja kinkkua+vihanneksia.

Täytekakku, jossa välissä vaniljakreemiä ja mansikoita, päällä vadelmia ja mustikoita (tuoreita) sekä reunoilla kermaa

Lisäksi jotain keksejä ja muksuille jotain syötävää.

Riittääkö tää? Mielipiteitä, kiitos :flower:

Mulla on vaan niin huonoja kokemuksia näistä synttäreiden pitämisistä, kun aina jää ihan kamalasti syötävää... :whistle: Ja kun en sattuneista syistä itse niitä haluais syödä niin en haluais tehdä turhaa ylimääräistä ;)

Olisko toi salaatti sen voileipäkakun kanssa ihan mahdoton ajatus? :p

Jos ne on sellaiset rennommat illanviettojuhlat, niin tuntuu et onko voileipäkakku turhan "juhlava" ratkaisu. Minä tarjosin viime kesänä mun miehen 30v synttäreillä pastasalaattia (kinkku ja juusto), fetasalaattia +salaattikastikkeita, rullarieskoja kahdella eri täytevaihtoehdolla, patonkia (siis niitä joissa on esim. yrttitäyte) ja täytekakkua. Lisäksi oli tarjolla sipsejä ja lapsille varasin erikseen jäätelöä. Tein seisovan pöydän, josta jokainen kävi omaan tahtiin hakemassa. Juomana tarjolla oli siideriä ja olutta pulloissa ja vieressä aukaisija + tietysti limsaa. Illemmalla grillattiin kun väki vähän väheni ja tehtiin silloin booliakin. Hyviä juhlia!!! :heart:

tee salaattia esim. kreikkalaista ( pistä oliivit ja feta-juustot erilleen tarjolle jos joku ei saattuis niistä pitämään) + paria kastiketta tai muuta vihersalaattia ja ja sitten jotakin ruokaisampaa esim. perunasalaattia tai jotakin pastasalaattia. lisäksi sitten vaikka patonkia (yrtti/valkosipuli) tai jotain muuta vaaleaa leipää levitteen kera(maustetut tuorejuustot tosi hyviä), täytekakkua, keksejä, suolaista pikkunaposteltavaa ( suolakeksejä + muita naksuja; sopii myös lapsille) lisäks lapsille vois olla sitä jäätelöä tarjolla ...

Yhteistyössä