mitä mieltä tästä asunnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Williviini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Williviini

Aktiivinen jäsen
01.09.2005
6 620
0
36
Vantaa
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apartment&query=%26minPrice%3D230000%26rootCompanyId%3D-1%26listlength%3D25%26fcid%3D644134351794583629%26mainNavi%3Dapartments%26locationFreeText%3Dp%25E4hkin%25E4rinne%26dir%3Dasc%26maxPrice%3D240000%26searchtotal%3D1%26selectedpage%3D1%26target%3Dapartment%26rooms%3D4%26aptType%3D7%26subNavi%3Dapartments_forsale%26subNavi%3Dapartments_forsale%26orderby%3Dsalesprice%26cookieValue%3D123860149517707202%26searchtype%3Dquick_search&s_index=1&fcid=644134351794583629&id=1775642&mainNavi=apartments&subNavi=apartments_forsale

Vanhanaikaiset pintamateriaalit. Huono pohjaratkaisu. Tullaan sisään suoraan olohuoneeseen, pohjakuvan mukaan ei ainakaan ole eteisen ja olohuoneen välissä seinää. Saunaan mennään keittiöstä, ei hyvä. 80-luvun asunnot eivät ole suosiossa, koska niissä on pienet ikkunat (energiakriisin aikaan rakennetut).

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja miisuliini:
ihan kiva, aikas moderni, tykkäsin, ainut, on yläkerran käytäväkaidesysteemi, mitä vierastin :D

Mä taas tykkäsin siitä. on jotenkin persoonallinen ja kevyt.

Joo olihan se ihan kivannäköinen, itseä kyllä arveluttaisi pikkulasten kanssa olla kun varmaan hyppisivät kaiteiden yli silmien välttäessä...
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
ihan kiva, aikas moderni, tykkäsin, ainut, on yläkerran käytäväkaidesysteemi, mitä vierastin :D

Mä taas tykkäsin siitä. on jotenkin persoonallinen ja kevyt.

Joo olihan se ihan kivannäköinen, itseä kyllä arveluttaisi pikkulasten kanssa olla kun varmaan hyppisivät kaiteiden yli silmien välttäessä...
:ashamed:

Kai ne lapsetkin oppis ettei kaiteiden yli hypitä :saint: oppiihan ne pajon muutakin. Minun muksu tosin jo niin vahan ettei tollasesta pelkoa.

Ei lapsiperheen asunto portaikon takia. Aika kapea se käytävä yläkerrassa, ainakin kuvassa. Itse en tykkää, jos putket on pintavetoina (tossa ainakin kylppärissä).
Pieni piha tai siis pelkkä patio. Iso yhtiö (56 asuntoa), putkiremontti tulossa piakkoin? Ainakin suunnitelmissa. Hyvää: Olohuoneessa korkeutta 3,2 m ja sijainti.

Itse en halua kahteen tasoon, mun mielestä sellaset asunnot on ahtaan oloisia. Tuossa asunnossa pohja oli ihan ok, sisääntuloa lukuunottamatta. Keittiö oli liian raskas, tunkkaisen oloinen. Muuten ihan mukavan näköistä.

Jos kerta kaiken voi vaihtaa.. Kalliiksi tulee remontoida ja mitä järkeä on vaihtaa hyväkuntoiset materiaalit. Osta ennemmin asunto, joka on enemmän makusi mukainen.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Ei lapsiperheen asunto portaikon takia. Aika kapea se käytävä yläkerrassa, ainakin kuvassa. Itse en tykkää, jos putket on pintavetoina (tossa ainakin kylppärissä).
Pieni piha tai siis pelkkä patio. Iso yhtiö (56 asuntoa), putkiremontti tulossa piakkoin? Ainakin suunnitelmissa. Hyvää: Olohuoneessa korkeutta 3,2 m ja sijainti.

En minäkään tykkää siitä että putket on esille. Nykyään ne vaan yleensä laitetaan. Saa taistella että saa piiloon. Kosteusvaurioiden yms. takia. Musta tyhmää.
Mitä huonoa tuossa isossa yhtiössä on? Minä koin se positiivisena. Tällä alueella kaikkiin tehdään varmaan 10-20 vuoden sisällä putkiremppa. Siihen pitää vaan varautua. Mutta on se inhottava remppa.

Yhteistyössä