H
"huoh"
Vieras
Niin siis meillä on vuosi sitte tehty soppari ja nyt se pitäis uusia. Ex luulee, et se voi avautua mm. siitä et mulla on facebook sivut
ja että mulla on siellä MIEHIÄ kaverin
ja että käyn joskus chateissa keskustelemassa jne. Nää se on saanu selville stalkkaamalla minua kunnes älysin laittaa facebook sivut sillai ettei sieltä pääse näkemään muuta kuin sen kuvan jos ei oo kaveri (ja ex ei oo) ja sitte se on tutkiskellu sivuhistoriaa mun koneelta jo vissii pitkäänki kun on ollu lapsia hoitamassa mun luona.
(Ja enneku kukaan ehdottaa niin ei voi hoitaa niitä kotonaan erinäisistä syistä.)
Mut siis oikeesti aikuinen ihminen kuvittelee et voi lastenvalvojalle valittaa tollaisista kun siis lasten soppareita tehdään. En jaksa :kieh: ja sen tuntien se avautuuki siellä tollasista. On laittanu kaiken viikonloppua mulle noista text viestejä
(Ja enneku kukaan ehdottaa niin ei voi hoitaa niitä kotonaan erinäisistä syistä.)
Mut siis oikeesti aikuinen ihminen kuvittelee et voi lastenvalvojalle valittaa tollaisista kun siis lasten soppareita tehdään. En jaksa :kieh: ja sen tuntien se avautuuki siellä tollasista. On laittanu kaiken viikonloppua mulle noista text viestejä