Mitä mieltä tästä? Ex luuleet et voi valittaa lastenvalvojalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Niin siis meillä on vuosi sitte tehty soppari ja nyt se pitäis uusia. Ex luulee, et se voi avautua mm. siitä et mulla on facebook sivut :o :o ja että mulla on siellä MIEHIÄ kaverin :o :o ja että käyn joskus chateissa keskustelemassa jne. Nää se on saanu selville stalkkaamalla minua kunnes älysin laittaa facebook sivut sillai ettei sieltä pääse näkemään muuta kuin sen kuvan jos ei oo kaveri (ja ex ei oo) ja sitte se on tutkiskellu sivuhistoriaa mun koneelta jo vissii pitkäänki kun on ollu lapsia hoitamassa mun luona.
(Ja enneku kukaan ehdottaa niin ei voi hoitaa niitä kotonaan erinäisistä syistä.)

Mut siis oikeesti aikuinen ihminen kuvittelee et voi lastenvalvojalle valittaa tollaisista kun siis lasten soppareita tehdään. En jaksa :kieh: ja sen tuntien se avautuuki siellä tollasista. On laittanu kaiken viikonloppua mulle noista text viestejä :(

Mielenvikaisia olette, lapset välittömästi huostaan ja eikö käynyt mielessäkään tehdä aborttia tai ottaa ne mällit vaikka reisille kukn tehdä lapsi noin tyhmän jätkän kans?

Anna sinä exän valittaa lastenvalvojalle vaan, itsensä se siinä tyhmäksi tekee. Eihän facebookkaillu tai chattailu ole mitään sopimatonta, mitä ei lasten äitikin voisi tehdä.

Niin ihan ollaan aikuisia ja lapset asuu mun kanssa. Oon työssäkäyvä ihan tavallinen ihminen ja ollaan erottukki jo pari vuotta sitte.
Mutta siis ei kyllä jaksais tollasta mitä tuo nuija hommailee. Ihan oikeesti on sitä mieltä et voi lastenvalvojalle valittaa kun mulla on facebook sivut :o

[QUOTE="vesimeloni";22303054]Anna sinä exän valittaa lastenvalvojalle vaan, itsensä se siinä tyhmäksi tekee. Eihän facebookkaillu tai chattailu ole mitään sopimatonta, mitä ei lasten äitikin voisi tehdä.[/QUOTE]

Joo niin siis teenki, mut tunnen myötähäpeää jo etukäteen aiheesta :(

Oma exäni meni oikeuteen asti tuomarin eteen valittamaan siitä, miten hänen mielestään olen tapaillut useita miehiä ja etten kuulu kirkkoon ynnä muuta yhtä pätevää. Tuomari oli lähinnä äimistynyt eikä kyseisiä väitteitä sen enempää oikeussalissa käsiteltykään, niihin oli vastineet jo asianajajan kautta kirjattu papereihin. Se on ihan sama mitä exäsi lastenvalvojalle väittää, ammattitaidoton lastenvalvoja saattaa ottaa joitain juttuja todesta jos toinen on oikein vakuuttava mutta paperiasioihin ei vaikuta edes lastenvalvojan omat uskomukset, vaan hänen on toimittava lain mukaan.

Voi luoja mutta se tulee nolaamaan ittensä jos se tuollaisesta alkaa selittämään.

Joo totta, mutta sillä oli kyllä edelliselläki kerralla melko erikoisia juttuja. Kerto mm. sille lastenvalvojalle miten minä oon kerran vuosia vuosia sitte ollu tosi humalassa. Joo ja olinki mut mulla ei silloin ollu lapsia :kieh: se ei kyllä edes tajunnu että se lastenvalvoja jäin monttu auki kuuntelemaan sen juttuja. Takuulla avautuu taas siellä.

[QUOTE="huoh";22303129]Joo totta, mutta sillä oli kyllä edelliselläki kerralla melko erikoisia juttuja. Kerto mm. sille lastenvalvojalle miten minä oon kerran vuosia vuosia sitte ollu tosi humalassa. Joo ja olinki mut mulla ei silloin ollu lapsia :kieh: se ei kyllä edes tajunnu että se lastenvalvoja jäin monttu auki kuuntelemaan sen juttuja. Takuulla avautuu taas siellä.[/QUOTE]

Hahhahh!! Ei hyvänen aika sitä sun exää..!! Anna nolata itsensä, mitä väliä? Ja eihän sillä ole oikeutta edes sun tietokonetta tutkia?!

Oma exäni meni oikeuteen asti tuomarin eteen valittamaan siitä, miten hänen mielestään olen tapaillut useita miehiä ja etten kuulu kirkkoon ynnä muuta yhtä pätevää. Tuomari oli lähinnä äimistynyt eikä kyseisiä väitteitä sen enempää oikeussalissa käsiteltykään, niihin oli vastineet jo asianajajan kautta kirjattu papereihin. Se on ihan sama mitä exäsi lastenvalvojalle väittää, ammattitaidoton lastenvalvoja saattaa ottaa joitain juttuja todesta jos toinen on oikein vakuuttava mutta paperiasioihin ei vaikuta edes lastenvalvojan omat uskomukset, vaan hänen on toimittava lain mukaan.

Joo en usko, että se ottaa niihin kantaa sen enempää hävettää vaan ajatus että se taas siellä avautuu.

Käyttäydyt itse siellä lastenvalvojalla oikein kauniisti, hymyilet miehelle kuin vajaaälyiselle, niin kosahtaa omaan nilkkaan. Muista säilyttää oudot viestit puhelimessa todisteena.

Alkuperäinen kirjoittaja Minkä;22303290:
En ymmärrä miksi se on ollut sun luona, oikein hoitamassa.. Sen lapsia ne on myös.. Etkö siis anna exäsi nähdä lapsia?

Juu annan toki tavata. Se ei vaan tapaa niitä kuin silloin kun tulee niitä mun luo hoitamaan. Meillä on tapaamissopimus jonka mukaisesti ei oo koskaan hakenu lapsia luokseen. Oon oottanu et koska se alkaa pyytää palkkaa tosta :laugh:

[QUOTE="vieras";22303308]Käyttäydyt itse siellä lastenvalvojalla oikein kauniisti, hymyilet miehelle kuin vajaaälyiselle, niin kosahtaa omaan nilkkaan. Muista säilyttää oudot viestit puhelimessa todisteena.[/QUOTE]

Joo näin tein viimeeksiki, mut hävettää vaan jo etukäteen tuo :( Viestit on tallessa myös juu. Laitoinki tolle ex:lle kertaalleen ku kyllästyin että säästän noi viestit johon se vastas että tallentaa myös mun viestit ja ottaa puheeks lastenvalvojalla mm. mun facebookissa käymiset :o ainut vaan et minä en oo tekstaillu sille mitään outoo tai edes sellaiseksi luokiteltavaa...

[QUOTE="vieras";22303317]Miksi päästät sitä kotiisi. Laita edes salasana tietokoneeseen. Ällöä tomminen stalkkerointi.[/QUOTE]

Lapset ei todennäköisesti näkis sitä ikinä jos en pyytäis sitä meille hoitamaan niitä. Ja mulla on sellaset työvuorot, et lapsille mukavampaa kun pääsee omaan sänkyyn nukkumaan. Maksan vaan siitä sitte sillä että joudun sietämään ex:n outoja kuvioita. Ehkä se kuvittelee että ollaan vielä pari tjtn.

Yhteistyössä