Mitä mieltä tästä hääpuvusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Takaa todella kaunis, edestä ehkä hieman tulee mieleen aamutakki.. voisikohan tosiaan tuota pitsijuttua laittaa jotenkin erilailla tuosta edestä...? Toisaalta, erikoinen ja persoonallinen. mutta jos et itse kunnolla tykkää niin kannattaa etsiä vielä. :)

[QUOTE="niin";22814676]Ihan kaunis puku.Kyllä hääpuku vetää itseensä ylimääräiset kilot ja näyttää timmimmältä,kuin on,joten se ei ole ongelmana.Mikäli itse pidät siitä,niin miksi ei..mistä muuten tilattavissa,kun ei ole kovin kalliskaan? =)[/QUOTE]

löytyy ainakin 1luckybride.com:ista :)

mietin, et jos sen saisi ylhäältä (tosta tissien kohdalta) jo kiinnipäin ja sitten jatkais napaan asti kiinnitystä. Joko jotenkin nyörillä tai sitten että se on kokonaan kiinni ja puetaan jotenkin yläkautta...

hmmm....

Ihan kaunis hääpuku on kyllä :) Tuo "pitsitakki" tuossa mekon päällä vähän hämäsi ensikatselemalla, koska siitä jäi jotenkin hieman (siis hyvin vähän) sellanen yöpaitafiilis.... Mutta ei kyllä häirinnyt niin paljon, että se erityisesti haittaisi, joten on oikeasti kaunis puku.

juuh..takanta tosi nätti mutta edestä saisi olla vähän erilailla. Jotenki roikkuu tuo puku mallin päällä.

Mun mielestä tuossa puvussa on pitsillä liian suuri osuus Kiina-puvulle. 1luckybride tekee siis tuon mallin mukaan puvun, mutta käytettävä pitsi ei välttämättä näytä ollenkaan tuolle. Suurin osa noista pitseistä näyttää ihan karmiville.

Kiinasta tilatun puvun kannattaa olla aika peruskankaasta. Tuo pitsikin voi olla oikeasti hileistä tai näyttää pöytäliinalta.

Oikein kaunis, retromallinen hiukan, mutta ehkä siksi kaiketi myös ajaton. Sopii ihan vaikka mihin häihin, mutta kyllä maistraattihäihinkin voi oikein pukeutua. Miehelläsi hyvä maku. Sun pitää koittaa pukua ja katsoa miltä se tuntuu. Onhan niitä nyt telkkarissa häitä joita sulhaset järjestää ja toiset morsiamet on aivan haltioissaan, kyllä niillä miehilläkin silmää on asioille.

[QUOTE="puuhk";22816638]Mun mielestä tuossa puvussa on pitsillä liian suuri osuus Kiina-puvulle. 1luckybride tekee siis tuon mallin mukaan puvun, mutta käytettävä pitsi ei välttämättä näytä ollenkaan tuolle. Suurin osa noista pitseistä näyttää ihan karmiville.

Kiinasta tilatun puvun kannattaa olla aika peruskankaasta. Tuo pitsikin voi olla oikeasti hileistä tai näyttää pöytäliinalta.[/QUOTE]

Onko näyttää esimerkkejä? Kaveri tilasi Kiinapuvun ja oli pitsi ja muutenkin koko puku juuri sellaista kun piti...

Eräässä jo poistuneessa hääblogissa oli kerättynä noita Kiinapukujen pitsejä. Ja muutenkin niihin kyllä törmää netissä, kun etsii pukuja. Nuo firmat ostavat pitsejä hinnan perusteella itselleen eivätkä suinkaan etsi alkuperäisen mallin pitsejä.

Pyydä ainakin ennen tilausta kuva heidän siihen käyttämästä pitsistä. Ja on mieluisa, tee selväksi, että sinulle kelpaa vain se pitsi.

Yhteistyössä