Mitä mieltä tästä kommentista koskien äitien vartaloita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
"Vierailija 16.8. klo 12:17
Naiset tietää, että hyvin pidetty vaate säilyttää muotonsa ja värinsä. Naiset tietää, että koti pysyy parhaiten kunnossa kun tavarat on järjestyksessä ja kotia siivotaan. Todennäköisesti naiset myös tietää, että auton bensatankkiin ei voi kaataa sokeria ja muuta törkyä. Mutta miten ihmeessä naiset eivät muka tietäisi, että normaali vartalo tulee itsestään kun pitää huolta kehostaan? Vesi, terveellinen ravinto, lepo ja liikunta on ainoa mitä siihen tarvitaan, mutta jos yhdenkin jättää pois, saadaan blogin kaltaisia tuloksia."

Kommentti on siis jutusta joka löytyy osoitteesta

Yksi kysymys: Mikä on "tavallinen" naisvartalo? - Ajankohtaista - ME NAISET

En itse oikein tiedä mitä ajatella.
Harrastan liikuntaa 3-4 krt/viikossa,syön terveellisesti,pidän yhden herkuttelupäivän viikossa,juon paljon vettä,en syö vaaleita hiilareita,alkoholia max.2 krt kuussa ja silloinkin yleensä vähän viiniä,ei siidereitä.
Silti olen normaalipainon ylärajoilla,se on se paino mihin luonnollisesti asetun näillä elämäntavoilla.
Näin on aina ollut, selluliittiäkin on ollut 12-vuotiaasta.
Välillä olen laihduttanut jopa 50-kiloiseksi(olen 170 cm) mutta hetikun olen lopettanut jokapäiväisen,kovan treenaamisen,herkuista kieltäytymisen ja tiukan ruokavalion sekä itseni nälkiinnyttämisen ja asiasta stressaamisen,paino on noussut siihen normipainon ylärajoille.

mun kaverini on ammattimalli ja elää tupakalla, energiajuomilla, kahvilla, kekseillä ja roskaruualla eikä juurikaan liiku mutta pysyy laihana. Sen verran laihana että on lääketieteellisesti katsottuna alipainoinen sillä 48-kiloisella kropallaan. Sai kaksi lasta joista ei tullut venynyttä nahkaa tai raskausarpia.

suurin osa naisista ei ole näyttänyt siltä edes teini-ikäisenä saatika nyt, vaikka miten eläisivät terveellisesti ja liikkuisivat.

ei ne aina ne elintavat sun muut vaikuta. Musta ei saa yhtä pientä millään dieetillä.

Minä pysyn normaalipainon ylärajoilla syömällä normaalisti, liikkumalla kohtuullisesti ja elämällä ns. perusterveellisesti. Minä en näe mitään syytä laihduttaa tästä. Olen terve, hyvässä kunnossa ja minulla ei ole tarvetta olla hoikempi. Jos olisin laihempi, niin pitääkseni painon alempana olisi joko syötävä vähemmän tai liikuttava enemmän. En suoraan sanottuna viitsi nähdä sitä vaivaa pelkän ulkonäön takia.

Onhan tuo totta, että nuo neljä asiaa pitää olla, että pysyy normipainossa. Mutta sitten tulee se, mitä jokainen arvostaa. Joku syö mieluummin suklaata ja on ylipainoinen. Hyvä ruoka on yksi nautinnon lähde ja sitä on helpolla saatavilla.

No mä en liiku juuri ollenkaan arkiliikunnan lisäksi, ruokarytmi on päin hemmettiä, vettä en muista/osaa juoda ja nukkunut en ole kunnolla moneen vuoteen. Oon kuitenkin hoikassa kunnossa, ja viimeeksi lääkäri kyseli olenko kenties ammattiurheilija. Matala syke, hyvät paineet ja näytin kuulemma niin elinvoimaiselta.. eli mitään suoraa syy-seuraussuhdetta en väitteessä näe, vaan asiaan vaikuttaa paljon geenit ja ympäristö.

geenit merkkaa jonkin verran myös miten painoa kertyy mutta ei tietenkään yksistään niitä voi syyttää. samoin raskausarpien laita. niitä ei voi juuri ehkäistä jos tekee lapsia.

[QUOTE="...";28946085]Saako kysyä mitä liikuntaa harrastat? Itse liikun suurin piirtein saman verran mutta paino pysyy kurissa.[/QUOTE]

Tunnin verran pyöräilen jokapäivä, lisäksi jumppaa(pallo,kahvakuula ja kehon omalla vastuksella) se 3-4 krt/vko.

Yhteistyössä