Mullekin tuli alkuun mieleen kassi-Alma kun tuttu nimen antoi lapselleen. Mutta sitten huomasin miten yleinen nimi on nykyään. Taitaa tuo pilkkatermikin olla niin aikansa elänyt, että tuskin on ikätovereiden huulilla. Yhtä lailla oma äiti käytti aina jotain niiiin noloja kalkkisnimityksiä asioista Huomasinkin tykästyneeni nimeen, on mukavan perinteinen suomalainen ja vaivaton lausua. Oikein kaunis nimi pikkuiselle ja sangen istuva sitten aikuisellekin naiselle!