S
satu86 harmaana
Vieras
suza anni pauliina?? tai joku tuonne vastaava, suza olis minusta nätti nimi ja joskus saan viel tytön niin tuo olis ehdoton ykkönen :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En pidä nimistä jotka on vängällä väännetty jostain nimestä yksilöllisiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Suza.. Ei kyllä iske mulle yhtään, vaikka nelikirjaimiset nimet on suosiossa. Mä haluan Vivin, Meean, Kitin, Jaden, Tatun, Onnin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja satu86 harmaana:kyllä mun mielestä tuo susa tai suza on ihan oma nimi kanssa eikä mistään väännetty :snotty: kaikki nimet taitaa sitten olla jostain väännettyjä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu86 harmaana:kyllä mun mielestä tuo susa tai suza on ihan oma nimi kanssa eikä mistään väännetty :snotty: kaikki nimet taitaa sitten olla jostain väännettyjä
Vängällä väännetty! Suomessa toi z ei oikein ole käyttökelpoinen kirjain.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Ännetäänkö nimi sitten Sutsa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Ännetäänkö nimi sitten Sutsa?
kysyin juuri samaa, mutta viesti katosi.
Jos ääntämisasu on Sutsa tulee mieleen satsuma.
Alkuperäinen kirjoittaja satu86 harmaana:ihan vain susa lausutaan vaikka on z
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu86 harmaana:ihan vain susa lausutaan vaikka on z
Kuule ihan vaan ei pidä paikkaansa! z äännetään ts
Alkuperäinen kirjoittaja ommm:Ei välttämättä hyväksytä, koska voidaan katsoa olevan " muodoltaan tai kirjoitustavaltaan kotimaisen nimikäytännön vastainen". Eli Susa hyväksytään, mutta ei välttämättä Suzaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ommm:Ei välttämättä hyväksytä, koska voidaan katsoa olevan " muodoltaan tai kirjoitustavaltaan kotimaisen nimikäytännön vastainen". Eli Susa hyväksytään, mutta ei välttämättä Suzaa.