A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Itse olen ollut aikaisemmin naimisissa ja eronnut ja mennyt uudestaan naimisiin. Eikä pappi maininnut SANALLAKAAN entistä miestäni asioista sovitessamme.
Todella törkeää kohtelua!! |O
Kiitos myötätunnosta. Olen tätä vellonut mielessäni. En ole tästä kenellekkään kertonut, mutta nyt tuli mieleen, että kysynpä yleistä mielipidettä. Mulla oli tuolloin todella paha mieli...
Alkuperäinen kirjoittaja ArsKa:Oliskohan ollut lestadiolainen pappi? Ne on aika nuivia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ****:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja munko olisi pitänyt mennä maistraatissa naimisiin sen takia että mieheni ensimmäinen vaimo häipyi toisen miehen matkaan ???????????????????
Minä, minä minä. Ettekö Te olleet menossa naimisiin? Tulossa Mieheksi ja Vaimoksi?
Milloin avioliitosta on tullut minä- asia?
Milloin susta tuli tuollainen kusipää ?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ArsKa:Oliskohan ollut lestadiolainen pappi? Ne on aika nuivia.
voisko olla ev.lut seurakunnassa ?
Alkuperäinen kirjoittaja meidän tapaus:tulee mieleen lapseni kastetilaisuudesta tällänen juttu että empi pitkään toisessa huoneessa kun pojalle nimeä annettiin.Väitti ihan pokkana meille että lasta koulussa kiusataan nimestä ja hän ei sitä kasta.kastoi lopulta ja nimihän oli EEMELI.
Alkuperäinen kirjoittaja ArsKa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ArsKa:Oliskohan ollut lestadiolainen pappi? Ne on aika nuivia.
voisko olla ev.lut seurakunnassa ?
Lestadiolaisethan kuuluu ev.lut seurakuntaan, ja monissa paikoissa on lestadiolaisia pappeja. Toisissa kunnissa enemmän kuin toisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ****:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ****:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja munko olisi pitänyt mennä maistraatissa naimisiin sen takia että mieheni ensimmäinen vaimo häipyi toisen miehen matkaan ???????????????????
Minä, minä minä. Ettekö Te olleet menossa naimisiin? Tulossa Mieheksi ja Vaimoksi?
Milloin susta tuli tuollainen kusipää ?
Pyydän anteeksi, jos sellaisen kuvan sait.
Miksi tunkea kirkkoon, jos kristilliset arvot on mielestäsi väärät arvot?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meidän tapaus:tulee mieleen lapseni kastetilaisuudesta tällänen juttu että empi pitkään toisessa huoneessa kun pojalle nimeä annettiin.Väitti ihan pokkana meille että lasta koulussa kiusataan nimestä ja hän ei sitä kasta.kastoi lopulta ja nimihän oli EEMELI.
No just joo. Tuossakin tapauksessa papin EI KUULU ilmaista henkilökohtaista mielipidettään.
Alkuperäinen kirjoittaja ****:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja meidän tapaus:tulee mieleen lapseni kastetilaisuudesta tällänen juttu että empi pitkään toisessa huoneessa kun pojalle nimeä annettiin.Väitti ihan pokkana meille että lasta koulussa kiusataan nimestä ja hän ei sitä kasta.kastoi lopulta ja nimihän oli EEMELI.
No just joo. Tuossakin tapauksessa papin EI KUULU ilmaista henkilökohtaista mielipidettään.
Miten niin ei kuulu? Se on papin velvollisuus. Papin tehtävä on olla kastamatta lasta sopimattomalla nimellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja säkö sen määrittelet että mun kristilliset arvot ovat väärät ? Vai se pappi ?
Alkuperäinen kirjoittaja ArsKa:Lestadiolaisethan ei saa erota, tai jos ero tulee, niin uudelleen ei saa mennä naimisiin (tai joutuu "tulimerreen").
Alkuperäinen kirjoittaja ****:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja säkö sen määrittelet että mun kristilliset arvot ovat väärät ? Vai se pappi ?
Kristityt uskovat viimeiseen tuomioon.
Alkuperäinen kirjoittaja ****:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja munko olisi pitänyt mennä maistraatissa naimisiin sen takia että mieheni ensimmäinen vaimo häipyi toisen miehen matkaan ???????????????????
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja ****:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja munko olisi pitänyt mennä maistraatissa naimisiin sen takia että mieheni ensimmäinen vaimo häipyi toisen miehen matkaan ???????????????????
Mun mielestä esimerkiksi silloin, kun morsian joutuu kuuntelemaan avautumista, nuhteita ja saarnaa siitä hyvästä, että sen tulevan miehen entinen emäntä on ottanut ja häipynyt.
Jos se "Jarin" ex-vaimo "Tiina" on ajat sitten painunut jonkun hoidon matkaan, niin onko sillä asialla kiva pilata "Jarin" päivä vähän ennen uusia häitä?
Minkäs se "Jari" sille mahtaa?
Ja onko sillä jankkaamisella varsinkaan syytä pilata morsiamen päivää, viikkoa, hääfiilistä? Se nyt ei ainakaan sille asialle mitään voi tai ole siihen syyllinen, vaikka joku laupias lammas sanoisi mitä.
Ei hyvää päivää...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ArsKa:Lestadiolaisethan ei saa erota, tai jos ero tulee, niin uudelleen ei saa mennä naimisiin (tai joutuu "tulimerreen").
ja vastahan tälläkin palstalla oli ketju jossa kerrottiin millasia panomiehiä lestadiolaismiehet on !
paneskelevat ympäriinsä ja vaimoa tietysti siinä sivussa että tulee se lapsi / vuosi täyteen kunnes hedelmällisyys on mennyttä. Tämäkö on sitten Jumalan tahto kunhan vaan pysytään naimisissa ??