mitä mieltä tästä rintamamiestalosta ja paikkakunnasta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttaja

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12571582075290&itemcmd=move1&listSize=248&doListClickStat=false&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1271340

paikasta en tiedä mutta ihan kivan näköinen talo. Ei pitäisi tulla varmaankaan isompia remontteja. Toi ulkovuoraus kyllä näyttää jotenkin vinyyli laudoitukselta.

pintaremontti tehty eli ei tietoa mitä todellisuudessa on ollut alla ennen remontin tekoa,kauniisti saatu ilmettä noilla marimekoilla ym..lattiat laitettu mutta mitä lattian alla?

hinta/paikkakunta asiaan en osaa sanoa mitään, mutta oikein hyvältä näyttää. Tietysti tarvii katsoa, että on asianmukaisesti rempattu.
Jos itse asuisin tuolla suunnalla ja kaikki olis ok rakenteiden puolesta niin ehdottomasti kyllä!
T: -54 rintamamiestalossa asuva

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Tykkään kyllä rintamamiestaloista, mutta Kemiin en muuttaisi ikinä. tosi ankea kaupunki.

On kemissäkin hyviäkin alueita.Tosin tuo Takajärvi ei ole yks niistä...Paljon vuokra-asuntoja ja sitä myöten aika levotonta asuma-aluetta.Vaikka kyllähän sitä sielläkin lapsiperheitäkin asustaa.Itse en muuttaisi. nimim.asuin takajärvellä vuoden

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Dominique:
Sinänsä ok, mutta remontoitu rintamamiestalon henkeen sopimattomalla tavalla. Parketit ynnä muut kaariovet ei kuulu rintamamiestaloon.

Samaa mieltä.

Mä kans olen samaa mieltä. Ei yhtään rintsikkamainen sisältä, paitsi se pönttö siellä.

Yhteistyössä