Mitä mieltä tästä s-postista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Nyt tuli yksi vastaus; ohjelma kuulostaa kuulemma hyvältä, mutta ilmoitus polttaripäivästä tuli kuulemma liian myöhään. Ei kuulemma kehtaa enää pyytää vapaaksi/vaihtaa työvuoroa. :/ Tämä henkilö ei pääse päivällä, mut saattaa päästä illalla, tai näin mä ainakin ymmärsin. Polttareihin on n. 2 kk aikaa....

2kk aikaa eikä kehtaa enää pyytää vapaata/vaihtaa vuoroa?!

Nyt tuli yksi vastaus; ohjelma kuulostaa kuulemma hyvältä, mutta ilmoitus polttaripäivästä tuli kuulemma liian myöhään. Ei kuulemma kehtaa enää pyytää vapaaksi/vaihtaa työvuoroa. :/ Tämä henkilö ei pääse päivällä, mut saattaa päästä illalla, tai näin mä ainakin ymmärsin. Polttareihin on n. 2 kk aikaa....

:laugh: Tekosyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

:laugh: Tekosyy.

Aivan ilmiselvä TEKOSYY! :kieh: Sanois suoraan, ellei haluu tulla.

ei ole kokemusta kuin omista polttareistani. Sellaisen käsityksen sain, että kaasot 2kpl keskenään suunnittelivat ja vain kutsuivat muut juhlijat paikalle. Olen kuvitellu, että se ois ihan tavallinen tapa.

Riippuu aivan siitä ohjelmasta loukkaantuisinko. Jos olisi jotain tosi kallista, mistä en pitäisi, ilmottelisin vaan, etten pääse tulemaan enkä osallistu kustannuksiin.

En loukkaantuisi.

Mielessäni kuitenkin miettisin, tuota lausetta "9 ihmisen saaminen samaan paikkaan samaan aikaan olisi miltei mahdotonta", että mites sitten polttareiden järjestäjät olettavat saavansa polttareihin osallistuvat (ja mahdollisiin kuluihin osallistuvat) henkilöt sitten polttareihin samaan aikaan, samaan paikkaan, jos eivät onnistu saamaan heitä suunnittelupalaveriinkään.

Mulle tulis ehkä hiukan sellainen olo, että toiset keksii tekemiset ja mä olisin vaan sellanen pakosti polttareihin kutsuttava, joka kiltisti maksaa osuuden niistä huvituksista, jotka toiset ovat keksineet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu aivan siitä ohjelmasta loukkaantuisinko. Jos olisi jotain tosi kallista, mistä en pitäisi, ilmottelisin vaan, etten pääse tulemaan enkä osallistu kustannuksiin.

budjetti on n. 30 ?/hlö.

aika iso summa kuiteski ku aattelee. kaikis polttareissa joissa ite oon ollu on kustannus ollu maksimissaan 10? ja sen ihan mielellään vielä maksaakin, mut on tuo 30? jo oikeesti aika paljon ku aattelee että sitte pitää vielä hääparille lahjakin hankkia. Jos häät osuu kerran 10 vuodes kohdalle ni sit ehkä menis vielä mutta ku näitä hääkutsujaki saattaa tulla monetki kesässä ni kalliiksi tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:

budjetti on n. 30 ?/hlö.

aika iso summa kuiteski ku aattelee. kaikis polttareissa joissa ite oon ollu on kustannus ollu maksimissaan 10? ja sen ihan mielellään vielä maksaakin, mut on tuo 30? jo oikeesti aika paljon ku aattelee että sitte pitää vielä hääparille lahjakin hankkia. Jos häät osuu kerran 10 vuodes kohdalle ni sit ehkä menis vielä mutta ku näitä hääkutsujaki saattaa tulla monetki kesässä ni kalliiksi tulee.

Oho, meillä on tainnut olla aika massiivisia karkeloita, kun alle 50? ei olla ikinä selvitty! :o

Ap:n kysymykseen, minulle ainakin sopisi paremmin kuin hyvin mennä valmiiseen pöytään, eli en missään nimessä loukkaantuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:

budjetti on n. 30 ?/hlö.

Ja me kun ajateltiin, et se olis pieni. Tuolla summalla kustannetaan siis morsiamen kulut sekä aamupäivällä juotava kuohuviini ja pienet napostelupalat. Mun siskon mies oli polttareissa jossa budjetti oli 150 ?/hlö.. :whistle:

Yhteistyössä