Mitä mieltä tästä seurustelusta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RIINA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mun mielestä outoa,jos kumpaakaan ei ikäero haittaa niin mikäs siinä ja numeroitahan ne vain ovat.
Monet nuoret 19vuotiaat ovat paljon kypsempiäkin kuin muut sen ikäiset ja tiedän muutaman 30v joka on aika lapsellisia..

Alkuperäinen kirjoittaja RIINA:
Mun 19v. mies haluaa lapsia heti,kun se pääsee töihin eli onkohan ihan tosissaan mun suhteen sitten?
Ainakin hän sanoi minulle,kun kysyin niin on tosissaan:)

Kauanko olette seurustelleet? Asuuko mies vanhempiensa kanssa? Onko hänellä opiskelut kesken?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun 19v. mies haluaa lapsia heti,kun se pääsee töihin eli onkohan ihan tosissaan mun suhteen sitten?

Kauanko olette seurustelleet? Asuuko mies vanhempiensa kanssa? Onko hänellä opiskelut kesken?

Yli 1,5kk ollaan seurusteltu ja mies asuu vanhempiensa kanssa kotona tällä hetkellä,yrittää etsiä töitä nyt itselle heti kun onnistaa.Ei hän lähde enään opiskelemaan kun hänellä on jo yksi ammatti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Yli 1,5kk ollaan seurusteltu ja mies asuu vanhempiensa kanssa kotona tällä hetkellä,yrittää etsiä töitä nyt itselle heti kun onnistaa.Ei hän lähde enään opiskelemaan kun hänellä on jo yksi ammatti.

*tuossa vaiheessa en missään tapauksessa hankkisi vielä lapsia* Eihän tuo poika ole itsenäistynyt edes lapsuuden kodistaan...

Hän muuttaa minun luokseni.Hän on aina haaveillut lapsista ja haluaa semmoisen.
Mitä luulet että käy,jos hän lapsuuden kodista tulee suoraan minun luo asumaan riitojako??

Hieman outoa, mutta siitähän sen sitten näkee. Mutta enemmän oudoksuisin jos sukupuolet olisi toisinpäin. Silloin tulisi ensimmäisenä mieleen, että mies olisi seksin perässä.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
jees no itsellä myös kokemusta 10 v ikäerosta, jossa mies nuorempi, mut en ehkä silti 19v kans
hengailis?

Mikäs vika siinä 19v muka on?En hengaile muiden 19v kanssa jne..

Monesti kai muut ihmiset ajattelee, että 19-vuotias voi olla aika pentu, eikä yhteisiä mielenkiinnon kohteita juurikaan löydy.

Yhteistyössä