Mitä mieltä tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotia etsimässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kotia etsimässä

Vieras
Mitä mieltä tästä talosta:

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12484642720800&itemcmd=move0&listSize=5&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1218670

Hintaa ei tarvitse kommentoida:)

Miinuksia: sähkölämmitys, pieni sauna
Plussia: sisustus juuri meidän makuun, riittävästi tilaa, oma tontti, kiva alue, korotettu sisäkatto

Mulla tulisi kylmä kaikissa muissa huoneissa paitsi saunassa ja pesuhuoneessa :D Sisustus on sen verran kalvakka mun makuuni. Mutta jos itse tykkäätte, niin sehän on pääasia. Pohja on minusta ok muuten, mutta sauna/ph/khh -alueella on paljon hukkaneliöitä ja ne ovat väärissä paikoissa, eli munkin mielestä sauna olisi voinut olla noihin tiloihin tuhlatuilla neliöillä isompi.

Harmaanmustat kirjavat tapetit sattuu silmään! Mieluummin ottaisin niiden tilalle yksiväriset hopeanharmaat seinät, jos olisin ostamassa. Aika viileä sisustus, mutta tykkään kuitenkin. Kattoon upotettuja pieniä "valopisteitä" en kotioloissa ihan ymmärrä - niiden tilalla voisi olla jotain pehmeämpää.

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Aivan IHANA!
Jos ite asuisin, niin jotain väriläiskiä kaipaisin, mut muuten ihan täydellinen :)

Juuh, täällä on suunnilleen sisustussuunnitelmat valmiina ja väriä tulis olemaan huomattavasti enemmän :) Perusta kun on kunnossa niin siitä saa hyvin muokattua vaikka mitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Me tehtiin tuosta talosta tarjous, saa nähdä meneekö läpi. Mitä luulette, jos tarjous on noin 20 tuhatta pienempi, niin olisiko mahdollisuuksia?

Milloin teitte tarjouksen?

Vitsi vitsi :)

No sitähän minäkin, kun juuri tänään välittäjä sanoi ettei siitä ole mitään tarjousta vetämässä :) Hätä meinas jo iskeä !! :D No ei vaan pitäähän sitä toki käydä katsomassa ja harkita ja fundeerata tarkkaan!!

Yhteistyössä