mitä mieltä tästä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minka

Vieras
mihin ihmeen hoitoon mun pitää hakeutua..oon normaalipainonen,painoindeksi jtn 24..miehen kanssa tapellaan lähes päivittäin siitä ku mä väitän olevani sairaan läski ja mieheni(ja muidenkin) mielesstä en oo ku just sopiva.eli mä nään itteni täysin erilaisena mitä oon.käskin mieheni sanoo jonkun sellasen ihmisen minkä kokonen mä oon ja mies sano,meitsi nauro päin naamaa et elä ny hulluja puhu,se ihminen on niin hoikka mä läski!!!vituttaaa tämmönen jos nään itteni läskimpinä mitä oon..neuvoja please:)!!!

Ööö.. psykologin juttusille? Mut tietty jos sullon syömisen kanssa häikkää, et toi heijastuu siihen niin ravintoterapeuttia suosittelisin ihan alkuun. Järki päähän nainen, sinet mikään läski ole :o

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ööö.. psykologin juttusille? Mut tietty jos sullon syömisen kanssa häikkää, et toi heijastuu siihen niin ravintoterapeuttia suosittelisin ihan alkuun. Järki päähän nainen, sinet mikään läski ole :o

oot ihana ku sanot noin etten ole mikään läski!!hymy tuli huulille:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

oot ihana ku sanot noin etten ole mikään läski!!hymy tuli huulille:)

Joo, sit ku vielä uskoisit sen :kieh: :hug:

Et sä mitään kallonkutistajaa tarvi, höpö höpö. Arvioisin et et noin keskimääräisesti 5-10 vuotta ikää lisää niin henkinen kypsyminen kuittaa tuon ongelman. Hoksaat että elämässä on muitakin ilon ja surun aiheita kuin paino. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Et sä mitään kallonkutistajaa tarvi, höpö höpö. Arvioisin et et noin keskimääräisesti 5-10 vuotta ikää lisää niin henkinen kypsyminen kuittaa tuon ongelman. Hoksaat että elämässä on muitakin ilon ja surun aiheita kuin paino. :)

Peesi. Pikkuasiat menettää merkitystään. Eri asia on syömishäiriötausta kuten mulla. Silloin tämä normaalissa BMIssa oleminen on taiteilua, nyt BMI n. 20 ja läskiajatuksia tulee välillä.

Yhteistyössä