Mut siis kerran kauan sitten ostin niitä ja ne ei maistuneet milleen? Toisin kuin mehukkaat sisarensa maassa nötköttävät mustikat. Miksi pensas mustikoita edes kutsutaan mustikka nimellä kun ei maistu niinkuin maamustikka. Et sil vois olla joku toinen nimi. Vai käytättekö te koskaan arjessa pensasmustikkaa? Mitkä metsät oli muuten parhaita mustikkamaita sitkun niit tulee?