Mitä mieltä te olette pensas mustikoista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
3 242
150
63
39
Mut siis kerran kauan sitten ostin niitä ja ne ei maistuneet milleen? Toisin kuin mehukkaat sisarensa maassa nötköttävät mustikat. Miksi pensas mustikoita edes kutsutaan mustikka nimellä kun ei maistu niinkuin maamustikka. Et sil vois olla joku toinen nimi. Vai käytättekö te koskaan arjessa pensasmustikkaa? Mitkä metsät oli muuten parhaita mustikkamaita sitkun niit tulee?
 

Yhteistyössä