Mitä mieltä teidän miehet on palstailusta entä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
tietävätkö he nikkisi?

Meillä tietää mun nikin, mutta ei oo niin kiinnostunut mun lässynlää höpinöistä, että niitä tänne tulis lukemaan. :D

Muuten mies tuumaa vaan yleensä, että jaahas, taas siellä mammapalstalla :D
Tosin pakko myöntää, että joskus mulle tulee palstailusta vähän syyllinen olo ja ku huomaan, että mies on esim. tulossa ulkoa sisälle ni nostan äkkiä persuukseni pois tuolilta ja olen muka tekevinäni jotain kotihommia.... :ashamed: :D Myöntääkö kukaan muu toimivansa näin, vai olenko ainoa tälläinen itseni syyllistäjä vai miksikä sitä ny sit kutsuskaan? :wave:

Aika samoilla linjoilla täällä :D

En tiedä tietääkö mies ihan tarkalleen nikkiäni, voisi kyllä omalta läppäriltään suoraan minun tunnuksillani kirjautua sisään koska ne ovat sielläkin "tallessa" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
tietävätkö he nikkisi?

Meillä tietää mun nikin, mutta ei oo niin kiinnostunut mun lässynlää höpinöistä, että niitä tänne tulis lukemaan. :D

Tosin pakko myöntää, että joskus mulle tulee palstailusta vähän syyllinen olo ja ku huomaan, että mies on esim. tulossa ulkoa sisälle ni nostan äkkiä persuukseni pois tuolilta ja olen muka tekevinäni jotain kotihommia.... :ashamed: :D Myöntääkö kukaan muu toimivansa näin, vai olenko ainoa tälläinen itseni syyllistäjä vai miksikä sitä ny sit kutsuskaan? :wave:

Myönnän :D joskus.

Ei se taida muistaa mun nikkiä :)

Ei mitään mieltä. Tietää nikin suurpiirtein ainakin. Ei lue mun juttuja sillä ei sitä kiinnosta mistä kakkavaipoista täällä on milloinkin puhuttu, paitsi ite kerron joskus mitä kaikkee oon täältä lukenu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
tietävätkö he nikkisi?

IIK! Mulla ihan sama... hehhee... en siis olekaan ainoo! :D

Tietää mies palstailusta ja tietää nikin...se joskus mua kiusottelee,että käynpä lukemassa sun juttuja..* :xmas: Minä oon siihen todennu,että lukee vaan...tuskin minä tänne mitään semmosta kirjotan mistä se ei tietäs...

Mun mies monesti naurahtaa, kun aloitan keskustelun kaksplus palstalla.. Sit kun on jotain hyviä/hauskoja ketjuja saattaa jopa itse käydä lukemassa. Kuten vasta oli se öljyttyvalaas olohuoneen lattialla. :D

Mies ei yhtään tykkää, että istun koneella ja suraan sanottuna raivoaa, jos töistä tullessaan näkee minut istumassa koneen ääressä. Ja jos erehdyn sanomaan, että luin jonkun jutun täältä palstalta niine nnen kuin ehdin sanoa lauseen loppuun, hän sanoo "taasko oot ollu koko päivän siellä" ... Ja kuulemma laiminlyön lasta ja kotitöitä... Usein hän kyllä sitten utelee mikä minun nimimerkkini on, mutta en kerro -tai sanon, ettei minulla ole tiettyä. Varmaan hän kuitenkin haluaisi nähdä mitä kaikkea täällä kirjoitan mm.perhe-elämästämme... Hänen mielestään kun ei saa semmosia levitellä koko maailmalle. Vaikka kuka täältä vois toista tunnistaa, jos ei nyt itse nimeään kerro...

Tietää palstailusta ja tietää nikin. Miten se voisi olla tietämättä kun mä aina täällä roikun :D Joskus se on käynyt näitä juttuja lukemassa.. Aina kun olen täällä niin se kysyy että mitäs mammat :D

Varmaan aika monelle tullu selväksi, että tietää kyllä nikin. Pitää "naisten turhana hömpötyksenä", mutta on seki joilleki jutuille nauranu täällä. ;) Aika usein kyllä ihmettelee että "mikä noita oikein vaivaa", heh.

Mä en malta olla palstalla useinkaan jos mies on kotona. Että sillon mieluummin olen hänen kanssaan. Mut tietää mun palstailusta, mehevistä aiheista jutellaan monestikin.
Ei tiedä nimimerkkiä kun ei oo kysyny. Jos kysys, niin sanosin kun ei oo mitään salattavaa.
Mut oon aika varma ettei tuu ikinä kysymään kun ei sitä niin paljoo kiinnosta :laugh:
Ei tykkää itse istua koneella muuta kuin pakolliset laskun maksut jne.
Joskus tuumannu että hyvä että täällä on juttuseuraa niin ei kaikkee tarvii itse kuunnella :laugh:

Mies käy välillä täällä naureskelemassa näille jutuille! :) Kun siis näkee, että itse roikun täällä, niin saattaa tulla ihmettelemään mitä naureskelen itsekkeseni.. :)