Mitä mieltä teidän miehet ovat? Onko kalun koolla väliä seksissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuli mieleen, kun täälläkin monet naiset väittävät, ettei kalun koolla ole väliä, niin mitä mieltä miehenne ovat? Itse olen aina ollut sitä mieltä, että seksi ei yksinkertaisesti voi olla kokonaisvaltaisesti tyydyttävää pienivehkeisen miehen kanssa. Eilen sitten keskusteltiin miehen kanssa aiheesta ja mies oli aivan samaa mieltä. Hän ei usko siihen, etteikö muka kalun koolla olisi merkitystä. Toki sekin on selvää, ettei iso kalu välttämättä takaa upeaa seksiä, mutta pieni kalu sitä ei kyllä voi saada aikaa millään. Itselläni on kokemusta pienestä, keskikokoisesta ja suuresta, kuin myös huonoista ja hyvistä rakastajista, mutta ei noilla liian pienillä vehkeillä kyllä mitään nautintoa saa aikaan.

Mulla nautinnon piste sijaitsee hyvin lähellä emättimen suuaukkoa. Saan nautintoa vaikka kielellä lipoen, joten miksi ei jollakin pienellä pippelilläkin siis. Ei siellä emättimen pohjalla ole tuntoaistia, vaan ne aistimukset koetaan emättimen suuaukon tienoolla. Osa saa vain klittaorgasmin, niin periaatteessa sinne emättimeen ei välttämättä tarvitse mitään työntää ollenkaan.

Miksi ihmeessä joku peniksen koko on näin suuri issue?

Koolla on väliä mutta muilla tekijöillä on enemmän arvoa. Pienikaluinen voi olla parempi kuin suuren omaava, mutta parhailla on kaikki osa-alueet kunnossa. Parisuhdetta ajatellen kalun koolla on vielä vähemmän merkitystä.

Meidän yhteinen näkemys ukon kanssa on .. on sillä väliä, kummankin koolla meinaan. ;)
Pitää olla yhteensopivat ja sillä sipuli, kun tunteet ja vetovoima ovat kunnossa.. Joskus toivon, naurettavaa tiedän, mieheni olevan vähän pienempi.. hänen egoaan se toki buustaa ja hyvä niin, mutta ihan pohjaan ei kärsi ja muutenkin tekee tiukkaa toisinaan. Eikä mun ukko ole ees kovin iso, jos tätä palstaa on uskominen.. 17cm ja äh. :D
- pienempivehkeisempien (11-14) kanssa ei ole ollut kipuongelmia tai asentojen kanssa kikkailua.. nykyisen kanssa on mutta kaikkeen tottuu.. ei sitä vehkeen takia hyvää aviomiestä heitetä kiertoon..

Yhteistyössä