A
ap
Vieras
Meillä siis kävi täällä kuukaus sitten varkaita tai tuossa piharakennuksessa ja siinä samalla sitten lähti multa pyörä. Ainut kulkuväline minulle ja lapselleni. Muuta minun tavaraa ei hävinnyt. No, mieheni sai eilen laskelmat ja vakuutuskesta tillille rahat ja mun pyörästä oltiin maksettu 400e. No vaadin ne rahat mulle, että ostan sillä uuden pyörän. Hän yritti kaikkensa, että ei antaisi niitä rahoja, tai antaa sen verran, mitä pyörä maksaa. Ja jopa käytettyä ehdotti.
No tilanne siis on nyt se, että sain ne rahat. Tilasin 200e maksavan pyörän ja siihe käyn ostamassa lapelle istuimen taakse 50e ja siintähän jää ns. ylimäärästä mulle 150e Ja siintä sitten sain kuulla eilisen illan, että kun sen verran on mulla ylimäärästä ja hänellä ei ole rahaa. Ja tilillä hänellä tosiaan oli 7 tonnii rahaa
ymmärrän jos ei olisi, mutta kun hänellä on. Itse kituutan vielä muutam kuukuden pienillä rahoilla, kun kotona olen lapsen kanssa kunnes sitten aloitan työt elokuussa.
Teinkö siis oikein, kun en antanut periksi? Vai oisiko mun vain pitänyt nöyrtyä ja pyytää vain se raha, mitä uusi pyörä nyt makso?
No tilanne siis on nyt se, että sain ne rahat. Tilasin 200e maksavan pyörän ja siihe käyn ostamassa lapelle istuimen taakse 50e ja siintähän jää ns. ylimäärästä mulle 150e Ja siintä sitten sain kuulla eilisen illan, että kun sen verran on mulla ylimäärästä ja hänellä ei ole rahaa. Ja tilillä hänellä tosiaan oli 7 tonnii rahaa
Teinkö siis oikein, kun en antanut periksi? Vai oisiko mun vain pitänyt nöyrtyä ja pyytää vain se raha, mitä uusi pyörä nyt makso?