Mitä mieltä tilanteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi kuulostaa niin klassiselta perheeltä jossa on alkoholismia.. Oli siitä sitten kyse tai ei, niin jokin pariterapia tms. voisi auttaa. Ja kirjastosta löytyy nykyään about joka tilanteeseen sopiva kirja josta vois saada jotain neuvoja edes.

:D Tuo aloituksen vaimohan olen minä. Lähinnä itse hermostun itseeni kun koti on rempallaan vaikka hyörin ja häärin. Mies ei valita tuollaisista(paitsi seksistä). Silti ihan okei menee. Pikkulapsiaika kestää aikansa.

[QUOTE="vinkku";30246048]:D Tuo aloituksen vaimohan olen minä. Lähinnä itse hermostun itseeni kun koti on rempallaan vaikka hyörin ja häärin. Mies ei valita tuollaisista(paitsi seksistä). Silti ihan okei menee. Pikkulapsiaika kestää aikansa.[/QUOTE]

Onko siis mahdollista, että tilanne vielä muuttuisi paremmaksi, kun lapset kasvavat?

Kumpikaan ei siis pidä perhettä ja kumppania ja kotia kovin tärkeänä. Sekä myös kokee ettei toinen pidä.
Miehellä kaverit menee edelle (ja vissiin työ myös), vaimolla jokin muu...fb, mitäs nyt??

Mietinnän paikka yhdessä ja erikseenkin. Oisko halua laittaa arvojärjestys uusiksi? Toiminta kertoo sen mitä todella arvostaa.

[QUOTE="orion";30246657]Kumpikaan ei siis pidä perhettä ja kumppania ja kotia kovin tärkeänä. Sekä myös kokee ettei toinen pidä.
Miehellä kaverit menee edelle (ja vissiin työ myös), vaimolla jokin muu...fb, mitäs nyt??

Mietinnän paikka yhdessä ja erikseenkin. Oisko halua laittaa arvojärjestys uusiksi? Toiminta kertoo sen mitä todella arvostaa.[/QUOTE]

Mistä oletus, että jokin menee perheen edelle vaimolla? Imettäessä on oltava paikallaan ja kirjoittaminen/netissä surffailu hoituu yhdellä kädellä. Samalla pystyy myös huomioimaan isompia lapsia.

Millainen isä on yön pois joka viikonloppu? Suhde? Alkoholista sanoit että ei juoda. En ikävä kyllä usko että miehesi ei juo jos öitä pois.
Uskoisin että asumusero tms paikallaan. Sinun ei kuulu antaa seksiä vastoin tahtoa ja jos tunnet koko ajan haukkuja niskassa niin halut siinä menee.
Uskoisin että olisit onnellisempi yksin lasten kanssa. Nyt sinulla menee aika aikuisen miehen kotihoitajana. Jos ei keskustelut auta ja muutosta tule harkitse asiaa.
Mitä jos esim kuukaudessa 4 viikonloppua... Ja sinä olisit yhden ja mies yhden missä haluaa ja 2 vko loppua kaikki kotona perhenenä? Jos ei suostu on hänellä väkisin suhde tai ei sitoutunut teihin. Sama oikeus kuuluu sinulle.

Yhteistyössä