Naimisissa, kahden lapsen äiti, lapset pieniä, nainen hoitovapaalla. Avioliitto on nykyään ns. järkiliitto, mies elättää ja huolehtii lapsista, mutta intiimielämää ei kuulema juurikaan ole. Mies on paljon töissä. Lomamatkalla nainen tapaa "elämänsä miehen", ulkomaalainen, naimisissa oleva ja tiettävästi todellinen "gigolo", mutta nainen rakastuu aivan silmittömästi. Yhteydenpito jatkuu loman jälkeen ja piakkoin nainen on menossa jo kolmatta kertaa (4kk:n sisällä) rakastajansa luokse. Naisen aviomies luonnollisesti kustantaa matkat, eihän kotihoidontuella näin vilkasta matkailua kustannettaisi. Nainen on vain kertonut, että lapset kovasti tykkäsivät paikasta, joten uudestaan on päästävä ja seuraava matka on yksin naiselle, lahjana aviomieheltä.
Naisen lähipiiri siis tietää rakastajasta , mutta aviomies ei. Itse tunnen naisen erittäin hyvin, mutta mies on jäänyt hieman etäisemmäksi, mutta sukulaisia ollaan kuitenkin. Nyt on kovasti alkanut tämä mies säälittämään. Hän painaa niska limassa töitä, jotta naisella olisi varaa matkustella rakastajansa luo. Tiedän että ei kuulu minulle, mutta kohta on taas sukujuhlat edessä ja pahalta tuntuu jo valmiiksi, kun kohtaa tämän miehen ja tietää kuinka pahasti häntä vedätetään... Kertoisitko sinä miehelle?! Sen tiedän, että nainen ei itse kerro. Hänelle tilanne on juuri nyt hyvä ja hän taatusti tietää, että mies hänet jättäisi jos tämä kuvio miehelle selviäisi.
Naisen lähipiiri siis tietää rakastajasta , mutta aviomies ei. Itse tunnen naisen erittäin hyvin, mutta mies on jäänyt hieman etäisemmäksi, mutta sukulaisia ollaan kuitenkin. Nyt on kovasti alkanut tämä mies säälittämään. Hän painaa niska limassa töitä, jotta naisella olisi varaa matkustella rakastajansa luo. Tiedän että ei kuulu minulle, mutta kohta on taas sukujuhlat edessä ja pahalta tuntuu jo valmiiksi, kun kohtaa tämän miehen ja tietää kuinka pahasti häntä vedätetään... Kertoisitko sinä miehelle?! Sen tiedän, että nainen ei itse kerro. Hänelle tilanne on juuri nyt hyvä ja hän taatusti tietää, että mies hänet jättäisi jos tämä kuvio miehelle selviäisi.