Mitä mieltä? Uskottomuusasiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chick

Aktiivinen jäsen
10.09.2007
3 611
0
36
Naimisissa, kahden lapsen äiti, lapset pieniä, nainen hoitovapaalla. Avioliitto on nykyään ns. järkiliitto, mies elättää ja huolehtii lapsista, mutta intiimielämää ei kuulema juurikaan ole. Mies on paljon töissä. Lomamatkalla nainen tapaa "elämänsä miehen", ulkomaalainen, naimisissa oleva ja tiettävästi todellinen "gigolo", mutta nainen rakastuu aivan silmittömästi. Yhteydenpito jatkuu loman jälkeen ja piakkoin nainen on menossa jo kolmatta kertaa (4kk:n sisällä) rakastajansa luokse. Naisen aviomies luonnollisesti kustantaa matkat, eihän kotihoidontuella näin vilkasta matkailua kustannettaisi. Nainen on vain kertonut, että lapset kovasti tykkäsivät paikasta, joten uudestaan on päästävä ja seuraava matka on yksin naiselle, lahjana aviomieheltä.

Naisen lähipiiri siis tietää rakastajasta , mutta aviomies ei. Itse tunnen naisen erittäin hyvin, mutta mies on jäänyt hieman etäisemmäksi, mutta sukulaisia ollaan kuitenkin. Nyt on kovasti alkanut tämä mies säälittämään. Hän painaa niska limassa töitä, jotta naisella olisi varaa matkustella rakastajansa luo. Tiedän että ei kuulu minulle, mutta kohta on taas sukujuhlat edessä ja pahalta tuntuu jo valmiiksi, kun kohtaa tämän miehen ja tietää kuinka pahasti häntä vedätetään... Kertoisitko sinä miehelle?! Sen tiedän, että nainen ei itse kerro. Hänelle tilanne on juuri nyt hyvä ja hän taatusti tietää, että mies hänet jättäisi jos tämä kuvio miehelle selviäisi.

Minä kyllä kertosin tai käskisin sen naisen kertoo ite. Mun mielestä on vieläpä tosi törkeetä pistää se mies maksamaan ne pettämisreissut |O
En ymmärrä miten tommonen ihminen voi elää ittensä kans.

Mistä tiedät, että mies ei tiedä tilannetta? Maailmassa on ihmisiä, joille kuvaamasi järjestelyt sopivat tai ainakin aktiivisesti haluaa katsoa pois päin.

Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Siis kenen kannalta toi on järkiavioliitto? Lasten?

No, siis kai nämä joskus ovat rakastuneita olleet ja mies on varmaan vieläkin, mutta naisen mukaan jo pari vuotta on oltu yhdessä vain lasten takia. Naimisiin menivät kuitenkin vasta toisen lapsen ristiäisissä reilu vuosi sitten ja kyllä silloin vielä rakkaudesta oli puhetta. Nyt vasta kun tämä rakastaja löytyi onkin liitto vain kulissia ja lasten takia ollaan yhdessä.

No ensin yrittäisin saada järkeä tämän naisen päähän, että kertoisi miehelleen...

Jos ei toimisi niin varmaan jotakin kautta vihjaisin, että mies saisi tietää ikävästä kuviosta :/

Mutta pakko myös vähän peesailla Jonseredia..

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Mistä tiedät, että mies ei tiedä tilannetta? Maailmassa on ihmisiä, joille kuvaamasi järjestelyt sopivat tai ainakin aktiivisesti haluaa katsoa pois päin.

Nainen on itse sanonut niin. Ja sen verran miestä tunnen, että ei hän hyväksyisi tilannetta, jos tietäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
No eiköhän nainen ymmärrä ton kiinni jäämisen riskin jos lähipiirilleen noin avoimesti toisesta kertoo.

Nainen kaiketi ajattelee, ettei kukaan meistä "hänen puolen" sukulaisista ole niin läheinen miehensä kanssa, että kerrottaisiin tälle. Toisaalta itselle on myös tullut mieleen, että ehkä nainen haluaakin jäädä kiinni ja tulisi miehensä jättämäksi. Ehkä oma rohkeus ei riitä lähtemään. Mutta toisaalta nainen kyllä on ihan suoraan sanonut, että ei näe mitään syytä kertoa tilanteesta miehelle, koska tilanne on hänelle juuri hyvä tällaisenaan. Kyllä nainen varmasti tietää, että mies heittäisi hänet pihalle, jos totuus tulisi ilmi...

Reilu vuosi naimisissa ja nyt jo hyppää eukko vieraissa? Miksiköhän se meni naimisiin? Jos kerran on jo kaksi muksua, ni kai siihen arkeen on jo tottunu. Ei se rakkaus vuodessa mihinkään kuole, jos se on aitoa ollu. Paitsi jos se toinen on ensin pomppinu vieraissa ja tää nainen hakee nyt jotain kostoa tms.
Kyllä mä luulen, et mä vahvasti vihjaisin tossa tilanteessa sille miehelle. Löytäis vielä itselleen rehellisen naisen.
Toivottavasti se nainen tuo sieltä rakastajaltaan kotiin jonku indokiinalaisen hyppykupan ja jää ihan itse kiinni. Tai tulee raskaaksi sille toiselle miehelle (on toivottavasti mahdollisimman eri näköinen kuin omansa).
Mä en muuten siedä epärehellisyyttä parisuhteessa. Sille ei voi avioliitto perustua.

olen kerran elämässäni sotkeutunut vastaavanlaiseen tilanteeseen ja toiste en sotkeudu. Sain sekä petetyn että pettäjän vihat päälleni, ajattelin vain että petetyn olisi hyvä tietää...en sotkeutuisi, kyllä se jossain vaiheessa ilmi tulee, usko pois.

Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Reilu vuosi naimisissa ja nyt jo hyppää eukko vieraissa? Miksiköhän se meni naimisiin? Jos kerran on jo kaksi muksua, ni kai siihen arkeen on jo tottunu. Ei se rakkaus vuodessa mihinkään kuole, jos se on aitoa ollu. Paitsi jos se toinen on ensin pomppinu vieraissa ja tää nainen hakee nyt jotain kostoa tms.
Kyllä mä luulen, et mä vahvasti vihjaisin tossa tilanteessa sille miehelle. Löytäis vielä itselleen rehellisen naisen.
Toivottavasti se nainen tuo sieltä rakastajaltaan kotiin jonku indokiinalaisen hyppykupan ja jää ihan itse kiinni. Tai tulee raskaaksi sille toiselle miehelle (on toivottavasti mahdollisimman eri näköinen kuin omansa).
Mä en muuten siedä epärehellisyyttä parisuhteessa. Sille ei voi avioliitto perustua.

Yhdessä tosiaan olleet jo lähemmäs kymmennen vuotta, avioliitto oli kuulema virhe... En todellakaan jaksa uskoa, että aviomies olis koskaan mitään pahaa tehnyt (pettänyt tms.), on vaan kova tekemään töitä ja näin ollen aika vähän kotona. Nainen vetoaa 30:n kriisiin, mutta vois kai asian hoitaa vähän tyylikkäämminkin. Mä oon myös ollut aina sitä mieltä, että paljastan pettäjän, mutta tää nainen nyt kuitenkin on sukulainen ja läheinen, niin tuntuu kamalan vaikealta...

Yhteistyössä