Mitä mieltä vaatteista metsola, oikukas, moonkids yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatteita lapsille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27864308]Minua kyllä kiinnostaisi kotimaiset ja eettiset vaatteet... onko muita hyviä merkkejä?[/QUOTE]

Valitettavan vähän on enää oikeasti kotimaisia vaatteita myynnissä. Esim. Metsolan ja Aarre kidin valmistus on siirtynyt ulkomaille. Papu- merkkiä voin suositella. Kotimaista suunnittelua ja vaatteet tehdään portugalissa suomalaisomisteisessa tehtaassa.

En kyllä menis småfolkia suosittelemaan. Värit lähtenyt haalistuu pahasti jo ekassa pesussa ja mä olen todella tarkka vaatehuollosta, joten takuulla on ollut oikein pesty. Metsolaa liputan kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja En kyllä;27864613:
En kyllä menis småfolkia suosittelemaan. Värit lähtenyt haalistuu pahasti jo ekassa pesussa ja mä olen todella tarkka vaatehuollosta, joten takuulla on ollut oikein pesty. Metsolaa liputan kyllä!

Just tänään harmittelin yhtä Småfolkin paitaa kun tuli pesusta. 2 edellistä pesukertaa ja vaate näytti uudelta, mutta tänään kolmannessa pesussa oli kulahtanut/nukkaantunut todella pahasti. Onneksi oli alepaita, kun en normihinnalla tuon merkin vaatteita osta kun tuntuu että aina käy näin. Kuosit on vaan niin ihania, että aina vaan ostaa vaikka päättää ettei enää :(

Metsolasta ja Moonkids:stä tykkään, säilyvät hyvänä. Oikukas merkki on mulle tuntematon.

[QUOTE="suomalainen";27865491]Selvittäkääpä kunnolla niin tiedättä missä ne valmistetaan!![/QUOTE]

Tänään luin lehdestä haatattelun (en katsonut lehden päiväystä) mutta siinä oli että Metsola vaatteet tehdään alihankintana Virossa.

Yhteistyössä