V
vierailija
Vieras
Mikä ihmeen linkkilinkkilinkkilinkki sul on ollut tässä muutama päivä? Iskikö pakkopakkopakkopakko?Eli ei löydy linkkiä?
(Se toinen vierailija, josta valehtelit, että on sama)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä ihmeen linkkilinkkilinkkilinkki sul on ollut tässä muutama päivä? Iskikö pakkopakkopakkopakko?Eli ei löydy linkkiä?
Mikä ihmeen linkkilinkkilinkkilinkki sul on ollut tässä muutama päivä? Iskikö pakkopakkopakkopakko?
(Se toinen vierailija, josta valehtelit, että on sama)
onkos se taas kaikkien tuntema naisoletettu joka on tuo valehtelija täs ketjus?Mikä ihmeen pakkomielle on valehdella minun kirjoituksistani? En ole missään puolustellut Rydmania, mutta täällä levitellään valheita, että olisin. Onko valehtelu normaalia käytöstä mielestäsi?
onkos se taas kaikkien tuntema naisoletettu joka on tuo valehtelija täs ketjus?
Linkki?Mikä ihmeen pakkomielle on valehdella minun kirjoituksistani? En ole missään puolustellut Rydmania, mutta täällä levitellään valheita, että olisin. Onko valehtelu normaalia käytöstä mielestäsi?
Ai nytkö sä oikeen etsit sitä?onkos se taas kaikkien tuntema naisoletettu joka on tuo valehtelija täs ketjus?
Linkki?
Rekisteröityneethän voi poistella tekstejäänVoit ihan itse lukea Rydman-ketjut ja mitä olen niihin kirjoittanut.
Linkki?Voit ihan itse lukea Rydman-ketjut ja mitä olen niihin kirjoittanut.
Linkki?
Tuskin koko maailman suomea taitavat lukevat alepan kauppakassirobotin kirjoituksia, joita laite kirjoittaa tauoillaan. Kun seuraavan kerran robotti tulee kadulla tai tiellä vastaan, kertokaa keneltä kerron terveisiä. Super-Setis ainakin tarkkailee joka päivä kellon ympäri milloin aleparobotti alkaa naputtaa päivän kuulumisiaan.onkos se taas kaikkien tuntema naisoletettu joka on tuo valehtelija täs ketjus?
Vai että oikeen todistustaakka. Otatkohan asioita liian vakavasti. Retorinen kysymys.Nyt saatte ihan itse etsiä, kun aloitte väittää, että puolustelen Rydmania. Todistustaakka on teillä.
Rekisteröityneethän voi poistella tekstejään
Vai että oikeen todistustaakka. Otatkohan asioita liian vakavasti. Retorinen kysymys.
Kätevä emäntä tekee niinRekisteröityneethän voi poistella tekstejään
Olen joskus ehdottanut ja kaivannut toimintoa, joka poistaa halutessa vierailijan tekstin 24 tunnin kuluttua.Kätevä emäntä tekee niin
En ole mistään kultista puhunut tässä yhteydessä. Kyllä Rydman taitaa olla ihan yksin pervoillut.