Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huono itsetunto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äidilliset... Jos olisin mies, mua ahdistaisi noin tumma väri. :ashamed:

Muutoin kaikin puolin kätevän näköiset. Isommat kuin mulla, mutta tuskin kuitenkaan liikkumista vielä haittaavat?

Voi kiitos teille! Ette tiiä kuinka paljon tää auttaa! Halusin kysyä tuntemattomilta ihmisiltä mielipitietä ja jos te ihan rehellisiä olitte niin KIITOS! Tuli heti paljon varmempi olo! Vois vaikka yllättää miehen kun tulee kotiin jossain ihanissa hepenissä :P

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Äidilliset... Jos olisin mies, mua ahdistaisi noin tumma väri. :ashamed:

Muutoin kaikin puolin kätevän näköiset. Isommat kuin mulla, mutta tuskin kuitenkaan liikkumista vielä haittaavat?

Eivät haittaa ollenkaan :) Minua itseäni ei väri ole haitannut mutta muuten kyllä.. Olen aina luullut että mulla on roikkutissit :O Näillä tisseillä yksi lapsi imetetty.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi kiitos teille! Ette tiiä kuinka paljon tää auttaa! Halusin kysyä tuntemattomilta ihmisiltä mielipitietä ja jos te ihan rehellisiä olitte niin KIITOS! Tuli heti paljon varmempi olo! Vois vaikka yllättää miehen kun tulee kotiin jossain ihanissa hepenissä :P

No tottakai! hepenet päälle vaan ja menoksi. :p

Eivät haittaa ollenkaan :) Minua itseäni ei väri ole haitannut mutta muuten kyllä.. Olen aina luullut että mulla on roikkutissit :O Näillä tisseillä yksi lapsi imetetty.

Mulla roikkui jo ennen imetystä.Minäkin yhtä lasta imettänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No tottakai! hepenet päälle vaan ja menoksi. :p

Nyt tuli jotenkin kauhean seksikäs olo! :D

No ehkä aavistuksen roikkuvaiset minusta, mutta kyllähän tuolla "massalla" roikkuukin ja iän myötä man vetovoima tekee meille kaikille naisille tepposet. Minä paraskin puhuja, 2:n lapsen imettänyt mäyräkoiran tissipusseineni... :(

Yhteistyössä