Mitä mieltä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitenkäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitenkäs

Vieras
Olenko jotenkin tyhmä, kun haluan lapselleni mummolaan oman potan. Tällä hetkellä siellä on toisen lapsen potta. Ja se on aina sen näkönen että voi jösses. Aina joko paskat tai kuset siellä. Lapsi on nyt 4 vuotias ja käy siis itse siinä potalla aina, joten on lirahtanut vähän sinne tänne aina. Olenko siis tyhmä kun haluan omalle lapselleni 1v3kk oman potan mummolaan, missä vain meidän lapsi käy.

Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
eikö kukaan siivoa sitä pottaa käyntien välillä?

Milläs estät tuota toista lasta käyttämästä omaa pottaas? Ja kuka senkin sitten muistaa siivota...

No ei pese! :( No minä pesen oman lapsen potan vaikka itse työpäivien jälkeen, mikäli sitä ei kukaan muu pese. Ja minä sanon, että muut ei käytä, niin sitä ei sillon muut käytä... Ällöttää, kun mun lapsen pitäs istua kusiselle potalle. En itsekään istu pöntölle, jonka reunoilla on kusta. Mut tää olikin vain mielipide kysely :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hommaa oma potta, asia yksinkertainen.

Niin hommaankin :) Olen koko ajan ollut sitä mieltä. Kysyinkin vain että olenko tyhmä :D Ja kysehän on nyt kuitenkin siitä, että kun lapseni on sen verran pieni vielä, ettei osaa itse pestä pottaa, kun siihen menee, ja sitä ei muut pese, niin silloin pesen sen vaikka itse aina kun tulen töistä ja haen lapsen.

Yhteistyössä