A "aloittaja" Vieras 14.11.2011 #4 nii nimi on maku asia, me ei taas tykätä ollenkaan näistä perus nimistä kuten tuo joona lähinnä tässä nyt ollaankin yritetty miettiä toisia nimiä. ja toisena etu nimi vaihtoehtona meillä olisi Noel.
nii nimi on maku asia, me ei taas tykätä ollenkaan näistä perus nimistä kuten tuo joona lähinnä tässä nyt ollaankin yritetty miettiä toisia nimiä. ja toisena etu nimi vaihtoehtona meillä olisi Noel.
N no vaikka Vieras 14.11.2011 #6 jooa valo verneri jooa elo Miihkali jooa ate aleksanteri eli siis jooan jälkeen lyhyt 3-4 kirjaiminen nimi ja sitten vielä yksi pitempi.
jooa valo verneri jooa elo Miihkali jooa ate aleksanteri eli siis jooan jälkeen lyhyt 3-4 kirjaiminen nimi ja sitten vielä yksi pitempi.
Titi-Uu Jäsen 14.07.2011 837 0 16 14.11.2011 #8 Olin jo aiemmin kirjottamassa paria nimiyhdistelmää, mut kun mun mielestä toiseks nimeks sopis ihanasti somat, tavalliset, suomalaiset nimet.
Olin jo aiemmin kirjottamassa paria nimiyhdistelmää, mut kun mun mielestä toiseks nimeks sopis ihanasti somat, tavalliset, suomalaiset nimet.