Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murmeli -76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Murmeli -76

Aktiivinen jäsen
24.08.2007
2 401
1
36
Mitä mieltä olisitte ystävästä joka ei kutsu teitä kotiinsa kylään mutta on kyllä tulossa aina teille kylään?Mulla on tällänen ystävä joka muutti puoli vuotta sitten miehensä kanssa asumaan yhteen ja ei ole vielä kutsua tullut.Miestä ei ole esitelty mulle.Olemme tunteneet ystäväni kanssa yli 20v.
Viimeksi heillä oli syynä ettei voi vielä kylään tulla niin se että ikkunalauta puuttui keittiöstä..Meille oltaisiin puolestaan kyllä tulossa.Mua vaan ottaa päähän se että aina meille kylään.Tämä nyt on aika turhaa narinaa mutta harmittaa itseeni.

No mun ystävä on uudessa asunnossaan asunut kohta vuoden, kertaakaan siellä en ole käynyt. Ja itseasiassa olen tyytyväinen, että hän tulee tänne, mä saan olla kotona ja silloin on lasten kanssakin häärääminen "helpompaa". :D Mulle tämä ratkaisu sopii. ;)

Tosin kaveri itse tuo toisinaan tarjottavia mitä sitten kahvin kanssa haluaakin. :) Ja joko sitten leikkii esikoisen kanssa tai keittelee ite ne kahvit ja samalla sitten meille kans... ;) :D

Mullakin on yksi ystävä, asuu tuossa naapuritalossa enkä oo ikinä käynyt hänen aikuiskodissaan, vaikka lapsuuskoti jaettiin yhdessä. :D

en tiedä miksi ei pidä asuntoaan esittelykelpoisena, mutta ikinä en ole kutsua saanut.
Tavallaan vähän harmi, ikäänkuin ei tuntisi mua tarpeeksi hyvin jotta tietäisi etten mä kieroon niiden kotia katsoisi missään tapauksessa.

Mutta aina kyläilevät meillä, kun tavataan. En anna sen tätä viestiä enempää häiritä. =)

Enemmän mua häiritsee oikeastaan kaverit jotka eivät tajua ettei ehkä ole kovin mielekästä vauvan ja viisi veen kanssa lähteä kahdella bussilla rullaamaan toiselle puolen kaupunkia, mutta eivät periatteesta tule meille, kokiessaan että oma asuntonsa on jotenkin hienompi/viihtyisämpi/esittelykelpoisempi kuin meidän. Vaikka heillä siis olisi auto käytössään, ja mulla ei. :/

Saattaisin tietysti vähän ihmetellä.
Mun kavereiden kanssa se on usein normaalikäytäntö. Lähinnä siitä syystä, että olen lähes ainoa, joka ei asu opiskelijaboxissa jossa tila on kortilla. Ja niiden muiden on helpompi tulla tänne, kuin että mä pakkaan tän sirkuksen mukaan ja lähden liikenteeseen.

Mutta riippuu siis tilanteesta.

Jos aikaisemmin kyläily on ollut molemminpuolista, mutta uuden miehen tultua kuvioihin vain toiseen suuntaa toimivaa, saattaisin kysyä ihan suoraankin syytä. Varsinkin jos "yhteisiä vuosia" ystävän kanssa on takana noinkin paljon.

Olimme ystäväni kanssa tiiviisti tekemisissä siihen asti kun tapasi tämän miehen ja muuttivat yhteen.Kävimme hänellä edellisessä asunnossaan monta kertaa lasten kanssa kylässä,mutta tätä miestä ei olla esitelty meille eikä nyt sitten kutsuta heille yhteiseen kotiin.Hän tulee aina yksin kylään meille kun tulee,vaikka olen sanonut että mies myös.Olisi kiva tutustua ja miehillä voisi olla keskusteltavaa keskenään koska ovat samaa ikäluokkaa.

hän häpeää mistään tai sitten mies ei tykkää ystäväsi ystävistä. jos kerta ennen oletta olleet tekemisissä ja käyneet molemminpuolin kylässä. kysy häneltä suoraan.

Yhteistyössä