Mitä mies tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oila..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oila..

Vieras
Olin tänään treffeillä miehen kotona ja hän yritti saada minua sänkyyn vaikka en suostunutkaan ihan. Sanoi kyllä etukäteen että voin sanoa milloin lopettaa. Pussattiin ja meillä oli erittäin vahva eroottinen lataus. Sanoi ettei kiusaa minua enempää ja kohteliaasi vihjaili, että menee ruokakauppaan.

Hän oli nähnyt minut usein eräässä urheiluliikkeessä ennen tätä ja otti siksi yhteyttä kun löysi kuvani netistä. Sanoi että ollaan kuulolla kun erottiin. Mitä tarkoitti ja mitä halusi? Voivatko miehet hakea netistä seksiseuraa sellaisista jotka näkevät jossakin esim. kaupassa aikaisimmin. Olen häntä n. 10 vuotta vanhempi ja hän erittäin komea nuori mies.

Mitä ollaan kuulolla tarkoittaa ja mitä mies halusi? Onkohan kiinnostunut muussa mielessä kuin seksimielessä?

Lyhyt englannin kurssi

> WOMEN'S ENGLISH
>
> 1. Yes = No
> 2. No = Yes
> 3. Maybe = No
> 4. We need = I want
> 5. I am sorry = you'll be sorry
> 6. We need to talk = you're in trouble
> 7. Sure, go ahead = you better not
> 8. Do what you want = you will pay for this later
> 9. I am not upset = of course I am upset, you moron!
> 10. You're very attentive tonight = is sex all you ever think about?
>
> MEN'S ENGLISH
>
> 1. I am hungry = I am hungry
> 2. I am sleepy = I am sleepy
> 3. I am tired = I am tired
> 4. Nice dress = Nice cleavage!
> 5. I love you = let's have sex now
> 6. I am bored = Do you want to have sex?
> 7. May I have this dance? = I'd like to have sex with you
> 8. Can I call you sometime? = I'd like to have sex with you
> 9. Do you want to go to a movie? = I'd like to have sex with you
> 10. Can I take you out to dinner? = I'd like to have sex with you
> 11. Those shoes don't go with that outfit = I'm gay

Kiitos fraaseista. Olen vaan ihan kokematon miesten kanssa kun olin naimisissa 15 vuotta ja haluaisin kokeneemmilta arvioita. Siis halusi musta ilmeisesti eroon kun puhui ruoan teosta ja ruokakaupasta kun ensin oli yrittänyt ja me lähes harrastettiin vaatteet päällä ja ei kuitenkaan saanut. Miksi? Haluan vaan mielipiteitä miten miehet yleensä toimivat?

Miksi tuollaiset miehet eivät yritä esim tavata vielä toista kertaa kun pääsevät noinkin pitkälle eli voisivat ajatella. että seuraavalla kerralla onnistuu loppuun asti? Voiko kuulolla oleminen tarkoittaa sitä vai olikohan tämä tässä?

no jos se bongasi sinut urheiluliikkeestä ja ei saanut kellistettyä, lähtee sitten ruokakauppaan ja etsii semmoisen jonka kellistää heti urheiluliike = liian vaikea ruokakauppa = varma nakki :D

Aika hyvin sanottu, varmoja NAKKEJA saa ruokakaupasta varmimmin:) Onko tuollaiset miehet yleensä sellaisia jotka harrastavat yhden kerran juttuja vai vai pitävätkö seksisuhteita yllä? Edelleen kysyn ollaan kuulolla sanontaa:)?

Selitäs se kauppaläppä tarkemmin. Millasessa tilanteessa sano? Millä sanoilla täsmälleen? Millasella äänellä ja ilmeellä? Musta kuulostaa siltä, että oli epäonnistunu läppä liittyen tohon teiän tapaamiseen...

Siis ei sanonut varmoista nakeista mitään vaan tähän ketjuun vastaaja keksi jutun ja vitsailin takaisin:) Onko tuollaiset miehet yleensä sellaisia jotka harrastavat yhden kerran juttuja vai vai pitävätkö seksisuhteita yllä? Edelleen kysyn ollaan kuulolla sanontaa? Ajattelin kun ollaan facebookissa kavereita nyt niin ottaisinko yhteyttä ja miten:)? Voiko ottaa muhun vielä yhteyttä vai olikohan tämä tässä?

Miksi ne olennot, joita miehiksi kutsutaan pitää aina tehdä mysteeriksi ja kaikki vääntää vaikeimman mukaan.
Saattoipa tuo nätisti vihjailla ruokakaupasta jotta olisitte voineet vaikka yhdessä kokkailla ja siinä pupeltaessa tutustua paremmin? Olisin itse kysässyt kelpaako ruokailuseura? (ja katsotaan sitä jälkkäriä myöhemmin.. jos tyyppi olisi mukavalta tuntunut ;) )

Näin vanhana akkana voi vaan todeta ettei miehet ole sen kummempia kuin naisetkaan. Yksilöitä, joissa on mätiä ja hyviä tapauksia samoin kuin naisissakin. Jos ei kysy mikä mieltä painaa, niin arvuuttelulla saa aika pitkään mennä..

Se ollaan kuulolla tarkoittaa ihan just sitä, että ollaan kuulolla. Siis kuulostellaan, katsellaan, ehkä palataan jos vielä lämpiäisitkin jne. Ei mitään sen vakavampaa. Riippuu miehestä ottaako vielä yhteyttä, luultavasti ei, kun et heti antautunut.

Tarkoitan siis, että haluaako seksisuhdetta vai valloittaako aina yhdeksi kerraksi naisen? Tiedän että ei voi tietää kun kaikki ihmiset erilaisia, mutta otan arvauksia vastaan mielelläni:)

Uusimmat

Yhteistyössä