Mitä mies tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oila..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta tämä mies on sellainen joka on pitkästä aikaa saanut huomioni ja tunnen olevani ihastunut ja kiinnostunut hänestä. Haluaisin tietää miten juttu etenee vai tuleeko mitään juttua? Voiko tästä tulla mitään järkevää?

On varmaan mielenkiintoista olla vähän vanhemmalla (?) iällä taas ihastunut. Ainakin oilan viestit ovat samanlaisia, kuin mitä itse olisin voinut joskus parikymppisenä kirjoittaa, kun olin tavannut jonkun mielenkiintoisen ihmisen. Kuule oila, aika näyttää mitä jutusta tulee tai tuleeko mitään. Jos olet kiinnostunut, ota luuri käteen ja soita miehelle. Ei kai aikuisten ihmisten tarvitse mitään pelejä pelata.

Edelliselle ja muillekin suurkiitos neuvoista ja ehdotuksista;) Kyse on vaan siitä, että mies varmaan sai ristiriitaisen viestin kun menin hänen luoksensa vaikka en mennyt loppuun asti ja lisäksi ehkä ajatteli, että ei kelvannut mulle loppuun asti. Kaiken lisäksi on ehkä pelimies. Miten lähestyä häntä facebookin kautta eli mitä kannattaisi kirjoittaa ja kuinka kauan odottaa yhteydenottoa ennenkuin itse ottaa yhteyttä? Veikkaan kyllä, että testaa otanko itse yhteyttä varsinkin jos pelimies:)

Kuulostaa siltä, että miestä olisi kiinnostanut vaan seksi. Jos aitoa kiinnostusta on, niin ei sitä jätetä mihinkään kauppareissuhöpinöihin ja kuulolla oloihin, vaan sovitaan tapaamisesta. Älä ota mieheen yhteyttä, koska sinulle ei riitä todennäköisesti muutamaan kertaan jäävä seksi.

Siis ei haittaisi jos häntä kiinnostaisi pelkkä seksi kun olen ihastunut häneen vahvasti. Mistä sitä voi tietää jos jutusta tulisikin jotain ajan kanssa tai seksikerrat eivät jäisi vain muutamiin kertoihin? Eli siis milloin ottaisin yhteyttä ja mitä kirjoittaisin kun tunne, että käännettävä tämä kortti kun muuten harmittaa jälkeenpäin jos en niin tee:)

[QUOTE="vieras";28720214]Kuulostaa siltä, että miestä olisi kiinnostanut vaan seksi. Jos aitoa kiinnostusta on, niin ei sitä jätetä mihinkään kauppareissuhöpinöihin ja kuulolla oloihin, vaan sovitaan tapaamisesta. Älä ota mieheen yhteyttä, koska sinulle ei riitä todennäköisesti muutamaan kertaan jäävä seksi.[/QUOTE]
Ja kauppareissua tekosyynä käyttävä ei edes pidä sinua erityisen viehättävänä, vaan mies olis pettynyt, ettei juuri silloin saanut seksiä. Jos olisi erityisen kiinnostunut seksistä kanssasi, niin olisi jättänyt sen sanomatta. Halusi päästä sinusta eroon.

Siis ei haittaisi jos häntä kiinnostaisi pelkkä seksi kun olen ihastunut häneen vahvasti. Mistä sitä voi tietää jos jutusta tulisikin jotain ajan kanssa tai seksikerrat eivät jäisi vain muutamiin kertoihin? Eli siis milloin ottaisin yhteyttä ja mitä kirjoittaisin kun tunne, että käännettävä tämä kortti kun muuten harmittaa jälkeenpäin jos en niin tee:)
No ihan sama, mutta veikkaan, että kun mies tajuaa ihastuksesi, niin aika lyhyeen jää seksin harrastus. Se on turn-off, kun miestä itseä ei kiinnosta.

Häntä siis kiinnosti seksi ja yritti montakin kertaa, mutta sitten sanoi, että ei viitsi enää mua kiusata. Kerroin kyllä, että ei pitänyt kuin tulla juttelemaan ja sanoi, että ei se ole niin vaarallista. Siis mistä päättelette, että ei kiinnosta seksin harrastus ollenkaan ja ehkä annoin väärän signaalin, että haluan vain seksiä kun menin hänen luokseen. Hän yritti monta kertaa saada seksiä. Jos oli nolona kun en suostunutkaan ja käsitti mut väärin.

Siis halusi seksiä, mutta ei panostanut tulevaisuuteen niin paljon, että olisi jättänyt kauppa-asiat sanomatta eli koki seurasi epäkiinnostavana, kun ei seksitouhusta tullut mitään. Ei miehen luo meneminen sinänsä ollut mitenkään kummallista, eikä mitään väärinkäsityksiä ollut. Mieskin sen tajusi.

Eli siis kiteytettynä: Ilmeisesti siis halusi pelkkää seksiä ja kun ei saanut niin lähti kauppaan kun seksin saanti ei onnistunut?

No noinhan se just kuulostaa menneen. Mies vaikuttaa pelimieheltä, joten todennäköisesti et kuule hänestä enää. Mutta toisaalta ei me voida tietää mitä sen päässä liikkuu, joten ehkä parempi vaan olisi, kun et mieti ja märehdi asiaa liikaa, kyllä se mies ottaa yhteyttä, jos oikeasti on kiinnostunut. Jos mitään ei kuulu, unohda.

Ihastunut saa olla, mutta ei tyhmä. Jos pääsitte vaatteet päällä siihen puuhaan ja lyötkin jarrut pohjaan, niin kyllä siinä naisenakin varmasti pettyisit. Mietippä miltä sinusta tuntuisi, jos hän olisi tehnyt sinulle saman? Ollaan kuulolla tarkoitti suurella todennäköisyydellä, etttä halusi olla kohtelias, eikä loukata sinua, joka selkeästi halusit enemmän mitä hän ei ollut hakenut. Ehkä hän on kuulolla, sitten kun kukaan muu ei enää anna...

Siis pitäisikö mun vaikka pahoitella kun sai väärän käsityksen kun ei menty loppuun asti vai miten selittäisin pettymyksen? Onko tuollainen väärin, että lyö jarrut pohjaan? Huom. olen tapaillut vain nuorena miehiä ja silloin kaikki lähes tekivät niin iän takia:) Kiittäisinkö vain mukavasta illasta ja kutsusta neutraalisti?

[QUOTE="vieras";28718186]Ei saanut seksiä ja nätisti vihjaili sinut ulos kodistaan sen jälkeen? No mietitään, että mitähän se oikein halusi..[/QUOTE]Näinpä. Älä turhaan enää mieti mitään, vaan unohda tuo kyseinen tyyppi.

Siis pitäisikö mun vaikka pahoitella kun sai väärän käsityksen kun ei menty loppuun asti vai miten selittäisin pettymyksen? Onko tuollainen väärin, että lyö jarrut pohjaan? Huom. olen tapaillut vain nuorena miehiä ja silloin kaikki lähes tekivät niin iän takia:) Kiittäisinkö vain mukavasta illasta ja kutsusta neutraalisti?
No älä nyt naurettavaksi itseäsi tee, vaan anna olla.

Uusimmat

Yhteistyössä