U
ut
Vieras
Eli meille syntyi HELPPO vauva noin puoli vuotta sitten. Haaveissa oli molemmilla 2-3 lasta. No vauva toki välillä kitisee enemmänkin ja joskus mies joutuu tyynnyttelemään vauvaa, kun mä olen esimerkiksi suihkussa tms. ja muutenkin mies on hoitanut vauvaa paljon. Mies sitten muutama päivä sitten sanoi että "ota tää kersa, mä en kestä tätä kitinää" ja sitten otin.. sitten mies sanoi, ettei halua lisää lapsia, että kerran tää helppo vauvakin aiheuttaa tätä niin ei kestäis yhtään vaikeampaa vauvaa (ja tämä meidän vauva tosiaan on ollut helppo, ei koliikkia, nukkui jo 2kk 8-10h yöunet putkeen jne...).
Tänään kysyin että oliko tosissaan, ettei halua enää lapsia ja mies sanoi että oli.. Eli lapset nyt vissiin on sitten tehty, en halua miestä pakottaa lapsentekoon. Toisaalta kauhistuttaa kun mulla ois lapsentekoaikaa vielä noin 10 vuotta että entä jos tulee kamala vauvakuume vielä...
mitä ajattelisitte jos miehenne olisi ekan lapsen jälkeen ilmoittanut ettei enempää kiitos??
Tänään kysyin että oliko tosissaan, ettei halua enää lapsia ja mies sanoi että oli.. Eli lapset nyt vissiin on sitten tehty, en halua miestä pakottaa lapsentekoon. Toisaalta kauhistuttaa kun mulla ois lapsentekoaikaa vielä noin 10 vuotta että entä jos tulee kamala vauvakuume vielä...
mitä ajattelisitte jos miehenne olisi ekan lapsen jälkeen ilmoittanut ettei enempää kiitos??