Mitä minä noiden lasten kanssa teen??!!

No niin, nyt on sit annettu sitä kuuluisaa aikaa lapsille. Ja kaverikin kävi heillä kylässä. Ja on oltu pihalla trampalla. Ja syöty. Jne.

Sille hemmetin viisaalle harmaalle, joka väitti, että en anna aikaa vaan olen ainoastaan koneella, tiedoksi seuraava:

EI MUUTEN AUTTANU HEVONVITUN VERTAA |O

Edelleen vaan jaksetaan riitaa vääntää ja vastaan vängätä pilkulleen joka asiassa.

Kysynkin teiltä, 5- ja 7-vuotiaiden vanhemmat. Pitääkö teidän lasten vierellä olla koko ajan tekemässä jotain, että osaavat edes sekunnin olla ihmisiksi? Ja pitääkö mun tosiaan laittaa nuo joka ilta nukkumaan klo 19 kesäaikaan, että helpottais? Aamulla kun eivät nuku yhtään pidempään vaikka kuin valvoisivat illasta ja päivällä eivät levähdä/nuku ollenkaan, toisin kuin tarhassa ollessaan.

Terveisin nimimerkki Ihan lopussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
No niin, nyt on sit annettu sitä kuuluisaa aikaa lapsille. Ja kaverikin kävi heillä kylässä. Ja on oltu pihalla trampalla. Ja syöty. Jne.

Sille hemmetin viisaalle harmaalle, joka väitti, että en anna aikaa vaan olen ainoastaan koneella, tiedoksi seuraava:

EI MUUTEN AUTTANU HEVONVITUN VERTAA |O

Edelleen vaan jaksetaan riitaa vääntää ja vastaan vängätä pilkulleen joka asiassa.

Kysynkin teiltä, 5- ja 7-vuotiaiden vanhemmat. Pitääkö teidän lasten vierellä olla koko ajan tekemässä jotain, että osaavat edes sekunnin olla ihmisiksi? Ja pitääkö mun tosiaan laittaa nuo joka ilta nukkumaan klo 19 kesäaikaan, että helpottais? Aamulla kun eivät nuku yhtään pidempään vaikka kuin valvoisivat illasta ja päivällä eivät levähdä/nuku ollenkaan, toisin kuin tarhassa ollessaan.

Terveisin nimimerkki Ihan lopussa.

Mulla samanikäiset pojat ja tosiaan ihan sama meininki.Ei sekunnin rauhaa.Ei toivoakaan,että leikkisivät keskenään.Yhtä tappelua tappelun päälle.Änkytetään joka asiasta vastaan.
Ja koko ajan pitäisi kytätä vieressä,eikä sekään mitään auta.
Yrittäny vaikka mitä,tätä se vaan on!!!

Mää pakkaan katraani joka päivä pyöräretkelle. Eväät mukaan ja silleen. Ajellaan jonnekin puistoon, rantaan, nurtsille, tulille... Noilla pitää olla tekemistä, muuten ne kiipeää verhoja pitkin kattoon ja tappelee niin että seinät helisee.

Meillä lasten iät aika lähellä noita.
Sen huomasin, että vaikka seison päälläni, niin kehittävät riidan jostain jos liikaa yritän.

Eli se ajan antaminen heille ei auttanut. Koska sitä olemme aina tehneet. Liikaa totutettu heidät vanhemman seuraan.
Nyt kun olemme antaneet vaan olla, ja ovat vaan saaneet tylsistyä ja olla keskenään, ja jos jotain keksin, se on esimerkiksi siivoamista, ja samalla olemme jotain rooliihahmoja. Aika hienosti mennyt viikko. Kun itse olen tyytyväinen, ja teen vain sellaista heidän kanssa, mitä haluan oikeasti (siivoan ja samalla leikki menossa, ym sellaista) ja sitten saavat vaan olla itsekseen.