**Mitä Muistat Palstalaisesta? Kaikki mukkaan! =)**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja varpunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja varpunen:
Oliko se joku nimemerkki "frog" tai jotain sinnepäin, joka tunsi tehneensä elämänsä mokan mennessään naimisiin. Olikin ns. väärä mies. Ei tehnyt onnelliseksi - vai oliko tuo onnellisuus jonkun ihan toisen nikin juttu.

Oikein muistat.

:o

onkohan frog sittemmin tullut onnelliseksi?

kuinkahan tarina on jatkunut

*suuret tunteet*

Ongelmat jatkuvat mitä erilaisemmissa muodoissa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Mä oon semmonen, että mulle jää täältä paljon mieleen asioita. Vaikea alkaa nyt luettelemaan =)

HelloShityn lasten nimet muistan varmaan parhaiten ja välillä täällä mietin täysin tuntemattoman ihmisen neljännelle tytölle nimeä :D

GeeBeellä, ziziliskolla, Tikellä ja McGarmiwalla on nöffi, kuten mullakin. Borkulla on borkkuja ja JanusLiituksella se karannut pinseri. Ja olikos se Pepparin russeli, joka sai kolme pentua. Näitä koirajuttuja muistan aika monta. Ilman tiimarivihkoa.

päivitystä tiimarinvihkoon: meidän nöffi on uudessa ( ja paremmassa ) kodissa, kun kakkosen "flunssa" ei muuten koskaan parantunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Ainii, Kielletty tietysti! Niillä oli noro jokunen viikko sitte. En uskalla tähän muuta pistää, ku en oo varma mitä sai kertoa...
Sen saa varmaan kertoa, että kielletty oli pienenä ihastunut Onnenpyörän Kim Flooriin :D

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Mä oon semmonen, että mulle jää täältä paljon mieleen asioita. Vaikea alkaa nyt luettelemaan =)

HelloShityn lasten nimet muistan varmaan parhaiten ja välillä täällä mietin täysin tuntemattoman ihmisen neljännelle tytölle nimeä :D

GeeBeellä, ziziliskolla, Tikellä ja McGarmiwalla on nöffi, kuten mullakin. Borkulla on borkkuja ja JanusLiituksella se karannut pinseri. Ja olikos se Pepparin russeli, joka sai kolme pentua. Näitä koirajuttuja muistan aika monta. Ilman tiimarivihkoa.

päivitystä tiimarinvihkoon: meidän nöffi on uudessa ( ja paremmassa ) kodissa, kun kakkosen "flunssa" ei muuten koskaan parantunut :)
Ok! Mutta muistat sut sitten kuitenkin.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
siis mä lopetan palstailun. kukana ei koskaan muista mua...

Et ole ainoa. :D
sad0126.gif

Yhteistyössä