Olen kuullut, että jotkut on kyllä laittaneet kerrostaloasuntoonkin nuotion olkkarin lattialle... että ei sitä pelkällä kaukolämmöllä tarvii mennä![]()
Taidetaan jättää kokeilematta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen kuullut, että jotkut on kyllä laittaneet kerrostaloasuntoonkin nuotion olkkarin lattialle... että ei sitä pelkällä kaukolämmöllä tarvii mennä![]()
rasisti :stick:
Taidetaan jättää kokeilematta.Silloon ku oltiin kattomas taloa, oli jo vähän hämärää eikä tonttia kunnolla kierretty, että saattaahan siellä olla marjapensaitaki. Toivon mukaan on, mutta omenoita tulee kyllä riittämään.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen...;30349909:Tilastokeskus - Asunnot ja asuinolot
Mä lähden nyt syömään tonnikalapastaa ihanaan asuntooni, josta maksan 6e/m2 vuokraa. Tulen takas taas huomenna. Pus pus! Mukavasti jaksoit tänään, vaikka kirjoitit jo ettei jaksa vääntää.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;30351706:Kiinteisövastike 200 ja laina 200 korot 150
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;30351706:Kiinteisövastike 200 ja laina 200 korot 150
Eiköhän tuollaiset asiat ole suhteellisen selkeät muutaman omistusasunnon jälkeen. Sensijaan ihmettelen noita hintoja, oli asunto minkä kokoinen tahansa. Varmaan fiksuna ihmisenä ymmärrät sen?
Entistä enemmän alkaa naurattaa nää ap jutut, ja laina aikakin on 100vuotta
Jos sä haluat todistaa nää puheesi niin kerroppas nyt vaikka se vuokranantaja..
monissa taloyhtiössä neliövuokra on sama kaikenkokosissa asunnoissa
Aloittaja voisi vielä kommentoida tuota mun näkökulmaa omistusasunnon hyödyistä vs. vuokralla olemiseen; muuton jälkeen kumman haluat: vuokratakuun vai satatonnia tai ylikin?