R
Rukoilijasirkka
Vieras
Tähän pinoon kaikki jotka haluaa kuulla mitä hänelle kuuluu tai mitä hän ajattelee.
Palstalaiset kertovat.
Eli mitä mulle kuuluu?
Palstalaiset kertovat.
Eli mitä mulle kuuluu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sulle kuuluu vähän huonoa kun töissä on mitä on. Muuten menee ihan hyvin. Ajattelet..... Nakkeja ja ranskalaisia! Vai oliko se minä? :ashamed:
Mitä mulle kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sulle kuuluu vähän huonoa kun töissä on mitä on. Muuten menee ihan hyvin. Ajattelet..... Nakkeja ja ranskalaisia! Vai oliko se minä? :ashamed:
Mitä mulle kuuluu?
No sä ajattelet nakkeja ja ranskalaisia.Sulle kuuluu toivottavasti hyvää, kerta sä näytätkin hyvältä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sulle kuuluu vähän huonoa kun töissä on mitä on. Muuten menee ihan hyvin. Ajattelet..... Nakkeja ja ranskalaisia! Vai oliko se minä? :ashamed:
Mitä mulle kuuluu?
No sä ajattelet nakkeja ja ranskalaisia.Sulle kuuluu toivottavasti hyvää, kerta sä näytätkin hyvältä.
![]()
:ashamed: Meille tulee uus vauva! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:Sattuisko kukaan tietämään mitä miulle kuuluu? :wave:
On se. Se iso kriisi selvitettiin. Tiedäks miks en oo osannu rakastaa mun miestäni semmoisena kuin se on? Koska en tienny millainen se on.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Sulle kuuluu vähän huonoa kun töissä on mitä on. Muuten menee ihan hyvin. Ajattelet..... Nakkeja ja ranskalaisia! Vai oliko se minä? :ashamed:
Mitä mulle kuuluu?
![]()
:ashamed: Meille tulee uus vauva! :heart:
:hug: oo, ihanaa! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:Sattuisko kukaan tietämään mitä miulle kuuluu? :wave:
Toivottavasti hyvää, eikös siun lapsi täyttäny justiisa vuoden ? Muistelen vaan ohi mennen lukeneeni.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä haluun kans. ja nimenomaan kuulla se totuus "sivusta seuranneiden" suista. :wave: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja "sivusta seurannut" kyylä:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä haluun kans. ja nimenomaan kuulla se totuus "sivusta seuranneiden" suista. :wave: :kieh:
Sua vituttaa ja ärsyttää kun miehes ei tule mukaan ultraan ja sisimmissäs sua pelottaa sopeutuuko se ikinä lapseen. Mutta täällä esität onnellista koska eihän teillä mitään ongelmia ole =)
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja "sivusta seurannut" kyylä:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä haluun kans. ja nimenomaan kuulla se totuus "sivusta seuranneiden" suista. :wave: :kieh:
Sua vituttaa ja ärsyttää kun miehes ei tule mukaan ultraan ja sisimmissäs sua pelottaa sopeutuuko se ikinä lapseen. Mutta täällä esität onnellista koska eihän teillä mitään ongelmia ole =)
oot kyllä oikeassa. tosin en esitä olevani onnellinen. en vaan kerro enää meiän ongelmista. joten ihmiset olettaa että oon onnellinen.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:MÄKI TAHON KUULLA mun kuulumiset?:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:MÄKI TAHON KUULLA mun kuulumiset?:saint:
No eikös teiniäideillä mene aina päin persettä? Sossusta ei taaskaan saanu rahaa perjantaipulloon, vaikka jo torstaina kävi kysymässä.
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeasti mukava kyylä:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja "sivusta seurannut" kyylä:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mä haluun kans. ja nimenomaan kuulla se totuus "sivusta seuranneiden" suista. :wave: :kieh:
oot kyllä oikeassa. tosin en esitä olevani onnellinen. en vaan kerro enää meiän ongelmista. joten ihmiset olettaa että oon onnellinen.![]()
![]()
Okei,mutta osui sentään sinnepäin =) Ei vaan oikeasti toivon kaikkea hyvää sinulle ja älä stressaa liikaa ettei vauva stressaannu.
Jotakin autoiluasioita veikkaan, sua ärsyttää jokin vähän, muttei paljon. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:no kertokaas mullekkin mitä kuuluu mulle ?