Mitä mulle tapahtui? En voi liikkua koska nivuseen alkoi sattua ihan järkyttävästi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((

Vieras
Olen raskaana ja liitoskivut ovat pahat, yhtäkkiä kun hain lasta eskarista, alkoi matkalla aivan hirveä kipu häpyluun ja toisen nivusen kohdalla, kuin liitoskipu x10 ja hädin tuskin pääsin raahautumaan kotiin parkkipaikalla. otin 1g särkylääkettä mutta vieläkään en voi liikkua, toista jalkaa jos liikuttaa niin nivusen seudulta vihlaisee aivan järkyttävä kipu. Istun nyt sitten tässä ja mihinkään en voi liikkua :(

eikä se nyt satu juuri yhtään kun on ihan paikallaan mutta heti jos koittaa tuota toista jalkaa liikuttaa niin hirveä kipu. en voi siis astua yhtään. en uskalla mennä maatenkaan kun en tiedä pääsenkö siitä enää ylös ja olen lasten kanssa kotona :(

Mulla on näitä kipuja. Eli vihlasee niin et jalka lähtee alta/menee jumiin.. Oli toisessa raskaudessa kaksi vikaa kuukautta, ja samaten on nyt tässä kolmannessakin. Ja nyt on viikkoja 37+0.

Mullakin oli tuollaista raskausaikana ja joskus sen jälkeenkin on vihlaissut nivusesta niin että on pitänyt kulkea hetki kaksinkerroin ja jalalla ei ole voinut astua maahan juuri lainkaan. Mutta se on kyllä mennyt ohi muutamassa minuutissa.

Yhteistyössä