Muistakaa sitten että 3.12. vietetään heteroiden päivää! 👩‍❤️‍👨 👫

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kiitokset brasseille 👩‍❤️‍👨 👫
MTV: Sao Paolon Gay Pride on yksi maailman suurimpia sateenkaarikansan kulkueita, sillä siihen osallistuu vuosittain noin kolme miljoonaa juhlijaa. Jotkut ovat kuitenkin kokeneet jääneensä ulkopuolisiksi.

Brasilian kaupunginvaltuusto on julistanut heteroseksuaalisten pride -juhlan lailliseksi. Sitä tullaan juhlimaan joulukuun kolmantena sunnuntaina joka vuosi. Ero Gay Prideen on kuitenkin se, että päivälle ei haluta omaa kulkuetta. Päivän tarkoitus on lähinnä levittää tietoisuutta ja kehottaa ihmisiä noudattamaan moraalia ja hyviä tapoja.

Laki tulee vielä allekirjoittaa kaupunginjohtajan toimesta, jotta se tulee virallisesti lailliseksi. Kaupunginjohtaja Gilberto Kassab kertoo juuri opiskelevansa lakiuudistusta.

Lainsäädännön ideoija, kaupunginvaltuutettu Carlos Apolinario, kertoo ettei Heteroseksuaalien Pride -päivä ole homovastainen kulkue, vaan sen tarkoitus on kiinnittää huomiota niihin etuoikeuksiin, joita homoyhteisöt nauttivat.

Apolinarion mukaan yksi näistä homojen etuoikeuksista on oikeus järjestää paraateja, kun uskonnollisia paraateja on estetty kulkemasta pääkadulla. Brasilian lesbo- homo- biseksuaali- ja transsukupuolisten yhdistys on kritisoinut tapahtumaa homovastaisuuden nostattajana.

Milloin vietetään täyspäisten ihmisten päivää?
Tänään nimipäiväänsä viettää Vilppu ja on Kansainvälinen naistenpäivä. Ostin viikolla S-kauppaketjun kampanjatarjouksena mansikoita ja mustikoita.
Juhlin samalla vuodesta 1998 alkanutta selibaattiani.
Seksin takia ei kannata roikkua surkeissa parisuhteissa tai irtovirityksissä. Nauttikaamme täydellisestä vapaudesta ja lopetetaan kaikki jo aikansa eläneet merkkipäivät.
Sukupuoli ja seksi ovat täysin merkityksettömiä asioita tasapainoisen ja terveen mielenterveyden rinnalla.
Kun on vapaa kaikista rasitteista, voi elää onnellisena missä tahansa päin maailmaa kaikkien kauheuksien keskellä, joita sekopäiset ihmiset pystyttävät, kun elämässään pitää aina olla tatsia ja jännitystä. Viittaan tällä ajatuksellani katsomaani Ylen sketsiohjelmaan kovan viikon ilta. Typerien asioiden kustannuksella pitää osata ilakoida ja nauraa.

Seksin takia ei kannata roikkua surkeissa parisuhteissa tai irtovirityksissä. Nauttikaamme täydellisestä vapaudesta ja lopetetaan kaikki jo aikansa eläneet merkkipäivät.
Sukupuoli ja seksi ovat täysin merkityksettömiä asioita tasapainoisen ja terveen mielenterveyden rinnalla.
Kun on vapaa kaikista rasitteista, voi elää onnellisena missä tahansa päin maailmaa kaikkien kauheuksien keskellä, joita sekopäiset ihmiset pystyttävät, kun elämässään pitää aina olla tatsia ja jännitystä. Viittaan tällä ajatuksellani katsomaani Ylen sketsiohjelmaan kovan viikon ilta. Typerien asioiden kustannuksella pitää osata ilakoida ja nauraa.
Tuollaisten tylsien ja tunnekuolleiden ihmisparkojen pitäisi viettää 365x/v

”Toinen jalka jo haudassa” -päivää

Tänään nimipäiväänsä viettää Vilppu ja on Kansainvälinen naistenpäivä. Ostin viikolla S-kauppaketjun kampanjatarjouksena mansikoita ja mustikoita.
Sinua nuorempi Reetu se näyttää oikean ja nautinnollisen elämän mallia

Reetu-parka on ajanut itsensä loppuun raakuessaan Espanjan juottoloissa Oon kolmikymppinen hittiään. Vuosiensa karttuessa hän tietenkin vaihtaa renkutuksensa ikälukua.
Tämän palstan mieloletettujen seksi ei houkuttele yhtäkään täysipäistä naisoletettua. Jos houkuttelee, he ovat rakkausaddikteja. Lääkäri Emilia Vuorisalmi on toipuva rakkausaddikti ja kirjoittanut aiheesta kirjan.
Ihmisen eli eliökansalaisen jokainen ikä on yhtä arvokas sanoo Ylen Pyöreän pöydän naispappi. Jämptisti sanottu elämänviisaus.
Iälläni ei ole mitään merkitystä. Olen elämäni varrella ollut monta kertaa läheltä piti tilanteessa ja tavallaan siis jo kuollut monta kertaa. Buddhalainen munkki sanoi minut nähdessään kadulla, että olen valaistunut ihminen.
Jos uskoo jälleensyntymiseen, elämässä on edessä vielä monta elämää. Ehkä seksiaddiktit ovat loputtomiin tuossa kierrossa. Ainaista jyystämistä, jolle loppua ei näy.

Esittelyteksti Henna Kuivila​

Olen Tyrnävällä syntynyt, Rovaniemellä ikäni asunut ja sukujuureni ovat Sodankylästä. Minulle lähellä sydäntä on Lappi ja Lapin luonto. Olen työskennellyt kaupanalalla 20 vuotta. Tämä on toinen kertani ehdolla kuntavaaleissa ja olen toiminut hyvinvointilautakunnan varajäsenenä sekä varavaltuutettuna. Vasemmistoliiton jäsen olen ollut 2021 vaaleista lähtien ja enemmän tai vähemmän aktiivisesti puolueen paikallisjaoston toiminnassa mukana. Vapaa-aikani kuluu koirani kanssa ulkoillessa ja kotimaan sekä ulkomaiden politiikkaa seuratessa. Epäoikeudenmukaisuus ja epätasa-arvo on asioita joita en siedä.

Yhteistyössä