M
mietteliäs a.p
Vieras
Eli mulla on lapsi, kohta 6v. isänsä on muslimi, ei ole aikaisemmin ilmoittanut kiinnostusta lastaan, kohtaan kunnes nyt, tapasi lasta, ja kertoi sen jälkeen vanhemmilleen, että hänellä on lapsi. Nyt odotan ilmoitusta lapsen isän suunnalta, koska hän esittelee lapsen suvulleen. Mies ei ole naimisissa. Hän sanoi, että haluaa kuulua lapsen elämään, mutta se vaatii tiettyjä sitoumuksia,uskontoonsa vedoten, mitähän tarkoitti? Itse en ole naimisissa, mutta minulla on toinen lapsi(nuorempi) jonka isä tämä muslimi ei ole.
Tämän jälkeen mies soitti minulle ja kertoi olevansa kihloissa(toisen muslimin kanssa) ja että he ovat käytännössä naimisissa, mutta ei kuitenkaan ihan vielä, ja tämä hänen "tuleva vaimonsa" ei tiedä, että hänellä on avioton lapsi, eikä hän tiedä miten nainen siihen suhtautuisi, sillä on hyvin "jyrkkä" muslimi.
Mitenköhän miehen suku suhtautuu asiaan, että minulla on lisäksi toinen lapsi? painostaako suku meidät naimisiin, vai PAINOSTAISIKO ellei minulla olisi toista lasta?
Ihan pihalla olen...
Tämän jälkeen mies soitti minulle ja kertoi olevansa kihloissa(toisen muslimin kanssa) ja että he ovat käytännössä naimisissa, mutta ei kuitenkaan ihan vielä, ja tämä hänen "tuleva vaimonsa" ei tiedä, että hänellä on avioton lapsi, eikä hän tiedä miten nainen siihen suhtautuisi, sillä on hyvin "jyrkkä" muslimi.
Mitenköhän miehen suku suhtautuu asiaan, että minulla on lisäksi toinen lapsi? painostaako suku meidät naimisiin, vai PAINOSTAISIKO ellei minulla olisi toista lasta?
Ihan pihalla olen...