M
mee
Vieras
Mitä aamupalaksi kun puuro ei maistu? Leipää, hedelmäsosetta, viiliä oon nyt antanut. Mitä muuta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraalle:Lihasta saa rautaa paremmin kuin viljasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieraalle:Lihasta saa rautaa paremmin kuin viljasta.
Olen juuri ollut lapseni kanssa sairaalassa tutkimuksissa ja hänellä on puute raudasta jota saadaan viljasta. Lihan kanssa ei ole ollut ongelmaa, uskon että erikoislääkäri tietää mitä puhuu, lapsi tarvii viljaa. Ja näihin vauvapuuroaineisiin lisätäänkin vielä rautaa, että jos ei hyvin mene puuro niin sitten sitä vauvapuuroa ehdottomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraalle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieraalle:Lihasta saa rautaa paremmin kuin viljasta.
Olen juuri ollut lapseni kanssa sairaalassa tutkimuksissa ja hänellä on puute raudasta jota saadaan viljasta. Lihan kanssa ei ole ollut ongelmaa, uskon että erikoislääkäri tietää mitä puhuu, lapsi tarvii viljaa. Ja näihin vauvapuuroaineisiin lisätäänkin vielä rautaa, että jos ei hyvin mene puuro niin sitten sitä vauvapuuroa ehdottomasti.
No, lääkäreiden ravitsemuskoulutus on aika olematon ja kiinni omasta harrastuneisuudesta. Valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:tuota tuota, meillä tyttö pitkään söi vain maissia ja riisiä, muut viljat ei kyllä edelleenkään käy. ja silti lääkäri+ravintoterapeutti ei kehoittaneet mitään erilaista, pienempänä meni 2x puuro päivässä, nykyään ei edes jokapäivä puuroa ja leipää menee pari palasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:meilläpä ei ole ikinä noita arvoja edes mitattu.