Mitä muuten tämä uni kertoo??? Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjantähdenalla

Vieras
Näin viimeyönä unta että olin raskaana( odttelen menkkopjen alkamista ja illalla masu turvotti) No siinä unessa kaikki meni siihen asti hyvin,kunnen menin ultraan sielä mulle sanottiin,et ainakin 3varmaa lasta,mutta hänen mielestä 5. Ja sanoi vielä et 2tyttöä ja 3 poikaa. Olin ihan :o Kun heräsin,oon hieman taikauskonenkin,kun mulle on tehty aikoinaan se sormustesti,niin muistan et mulle pitäs vieläkin tulla vähintään se kaksi lasta..

Tää oli vaan tämmmönen turhanpäivänen :D

Minä näen enne unia. Olen nähny mm. mun tädin toisen raskauden unessa ENNEN kun he oli edes kertonu siitä, ja myös mun ukin halvaantumisen.
Uniin voi tulla semmoset asiat, mistä oikein haaveilee, nyt sun kohdalla raskaus.
Minullekin on tehty sormus-ennustus, ja mulla pitäis saada 7 poikaa ja tällä hetkellä meillä on 1 tyttö ja ollaan toistaiseksi tuomittu lapsettomiksi, että ihan hölyn pölyä on tuo ennustustapa.

Mulle tuo testi kun odotin esikoista ja muistan että luvattiin 2poikaa ja ne mulla onkin ja 1 tyttö.. sen takia juuri jäinkin miettimän..Mutta en tiedä kuitenkaan että haaveilisin raskaudesta,koska mulla on ihan hyvä näin kun on jo 3 ihanaa lasta. Ajattelen että näillä mennään mummoutumiseen asti :D

Yhteistyössä