MITÄ NÄET MIELESTÄSI tässä ULTRAKUVASSA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä on 7+1 viikkoinen vauva sydämen sykkeineen ,mutta kuvassa sikiön yläpuolella näkyy myös jotain,ja se ei ole ruskuaispussi ,koska se on eri kuvassa ja on sellanen selkee ihan pyöreä rengas.Myös joku jännä kalvoraja menee näkyvän sikiön edessä ja se näkyi vain valoa vasten.Voiko tuo joku olla toinen vauva joka on ylempänä /taaempana ,eikä lääkäri olis sitä mitenkään noteerannut? Ultra oli pikanen tarkistus 3min,ja lääkäri löysi vauvan heti ja ei liikutellut anturia olleskaan ,vaan otti mitan ja sen jälkeen anturin pois.Lääkäri sanoi sikiöpussin olevan suurikokoinen.Mulla oli korkea hcg alkuraskaudessa.

Voi kultaseni kyllä se toinenkin sieltä enskerralla paljastuu, jos se siellä on :) Odottavan aika on pitkä ja siinä ehtii miettiä kaikenlaista, mutta koetapa nyt rauhoittua ja nauttia elämästä edes yhden vauvan odottajana :hug: Meillä paljastui kaksoset rv 12, ja siinä oli ihan tarpeeksi aikaa varustautua vauvojen tuloon =)

Minulla kävi niin, että ekassa ultrassa epäilivät kaksosia, mutta eivät silloin olleet varmoja. Menin sitten jonkun ajan päästä ultraan jossa tarkistivat, että onko vai ei. Lääkäri totesi, että vain yksi sikiö löytyy. Rakenneultrassa sitten löytyikin se toinen :D
Kyllä se vielä löytyy, jos siellä toinenkin on :)

että siellä oli kuitenkin ollut alunperin kaksi sikiöö samassa pussissa ,samalla istukalla ,ja ihan ohuen ohut kalvo välissä ,jota ei joka ultrassa ole näkynyt.Toinen lopettanut ilmeisesti kehityksen ja hävinnyt,edelleen näkyy se kalvoraja ,ja tuo eloisa sikiö toisella puolen ja toinen puoli/pussi tyhjä ilmeisesti.Se selittää suurikokoisen sikiöpussin ja hcg arvon suuruuden .Vieläkin jotenkin toivon että siellä oliskin jossain piilossa takana se toinen edelleen eikä vaan näkynyt ,kun ei sen paremmin sitten haettukaan ,,,mulla tänä sunnuntaina vielä ultra.

Yhteistyössä