Mitä näistä vois pyytää, vai voisko mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annette-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja minäpä minä:
ööö, onks mun silmissä vikaa vai näyttikö, että jossain kohtaa kappaleet ei ole saman kokoiset. Kivan näköisiä muuten ja kiva, että joltain onnistuu ompeleminen.

Tarkistan asian... mikä kohta se oli?

Valk./lila mekon etu ja takakappale. Vai näyttääkö vaan.

Oon vissiin sokea kun en itse huomaa :)

Ainakin vino ja epäsymmetrinen se lila osa.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
ööö, onks mun silmissä vikaa vai näyttikö, että jossain kohtaa kappaleet ei ole saman kokoiset. Kivan näköisiä muuten ja kiva, että joltain onnistuu ompeleminen.

Tarkistan asian... mikä kohta se oli?

Valk./lila mekon etu ja takakappale. Vai näyttääkö vaan.

Oon vissiin sokea kun en itse huomaa :)

Ainakin vino ja epäsymmetrinen se lila osa.

Se alaosa on sifonkia, eli mahdollisesti en ole tuohon kuvaan sitä tarpeeksi perusteellisesti oikonut.

Mä voisin muutaman euron noista maksaa, mun mielestä ei ole hirveen hyvin ommeltu, kangas on venynyt ommeltaessa, mutta jos et hurjaa hintaa pidä ni voisin vaika pari ostaa :)
Paljolla myisit pari?

toppejahan saa aika halvalla kaupoistakin ja valitettavasti moni ei osaa arvostaa sitä työtä ja siitä maksaa. Eli varmaan saat myytyä jos pyydät maksimissaan kympin sisältäen vaivan ja materiaalit...

Alkuperäinen kirjoittaja No:
toppejahan saa aika halvalla kaupoistakin ja valitettavasti moni ei osaa arvostaa sitä työtä ja siitä maksaa. Eli varmaan saat myytyä jos pyydät maksimissaan kympin sisältäen vaivan ja materiaalit...

Eli taidan sittenkin tukkia ne omaan vaatekaappiini =)

Ei millään pahalla, mutta missäpäin ja millaiseen tilaisuuteen pukeudutaan tuollaiseen?...mun silmään näytti aika homssuiselta eikä materiaalit miellyttäny. Mutta toki, jos paikkakunnalla ei ole kunnon vaatekauppoja, niin ehkä sitten tuo on ratkaisu. Olempas tympeä, mutta muuta en osaa nyt sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Öö..:
Ei millään pahalla, mutta missäpäin ja millaiseen tilaisuuteen pukeudutaan tuollaiseen?...mun silmään näytti aika homssuiselta eikä materiaalit miellyttäny. Mutta toki, jos paikkakunnalla ei ole kunnon vaatekauppoja, niin ehkä sitten tuo on ratkaisu. Olempas tympeä, mutta muuta en osaa nyt sanoa.

Siis pitääkö olla joku tietty tilaisuus, johon pukeudutaan tietyllä tyylillä (tai tyylittömyydellä) ? Siis kyllä minä ainakin pidän mieluisia vaatteita päällä silloin kun siltä tuntuu. saatan kiskaista hameen päälle ihan arkenakin jos haluan, ei minun sitä tarvitse keneltäkään kysyä =)
Suosittelen kyllä kaikkien olemaan ihan omia itsejään eikä kannata miettiä, mitähän tuokin naapuri sanooo jos laitan tällaisen paidan tai tollaisen mekon..
Miten voit kuvan perusteella sanoa materiaalista mitään... Kerrotko mitä materiaalia mikäkin toppi on? ;) Mikä on mielestäsi kunnon vaatekauppa? H&M, Lindex ??? ;) :whistle: Silkkaa tusinatavaraa hyllyt pullollaan. Omiaan tietysti sellaisille, jotka pukeutuvat sen mukaan miten muutkin, ettei vain oma mielipide ja mieltymys tule millään tavalla koskaan esille. ;) Olempas tympeä, enkä osaa muuta sanoa minäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei noista kukaan kymppiä maksa. Kaupasta saa samaan rahaa muodikkaitakin toppeja.

Puhutko omasta puolestasi vai koko kansan ;) Mistä tiedät ettei kukaan? Oletko selvänäkijä? Pistetäänkö veto pystyyn? :D

Meneppäs kokeileen jonnekkin paikalliselle kirpputorille myyntiä ja tule sitten ilmoittamaan kuinka monta hamosta meni kaupaksi =)

Miten joku voi täällä sanoa että kaupastakin saa samaa halvemmalla,ei ainakaan samanlaista pirkule :headwall:

Hienoja ovat ja voisin kuvitella maksavani 20-25e,mun värini ei vaan ole v.punainen:)

ihania,siis just semmosia mitä tämä aiti vois mielellään pitää,ei ollenkaan liian tyttömäisiä :) hintaa tosiaan sen verran et materiaalit pois ja 5-10 ? päälle..

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
tykkään väreistä ja malli vaikuttaa kivalta. mutta jos rehellisesti sanon niin ompelujälki ainakin helmassa ja "hiansuissa" ei oo kovin siistiä :ashamed:

mä kanssa sanosin näin :ashamed: johtuuko sitten tuosta kankaasta että on joustavaa/huonosti ommeltavaa,jos tekis jämäkämmästä kankaasta..
(tuo valko-kukallinen näyttää parhaalta,onko se tehty paksummasta kankaasta?)

Yhteistyössä