Alkuperäinen kirjoittaja sanna:ai noi on aikuiselle???? Just...
Makuasia sano Musti ku munansa nuoli
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:ai noi on aikuiselle???? Just...
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja minäpä minä:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja minäpä minä:ööö, onks mun silmissä vikaa vai näyttikö, että jossain kohtaa kappaleet ei ole saman kokoiset. Kivan näköisiä muuten ja kiva, että joltain onnistuu ompeleminen.
Tarkistan asian... mikä kohta se oli?
Valk./lila mekon etu ja takakappale. Vai näyttääkö vaan.
Oon vissiin sokea kun en itse huomaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SIIS:eihän nuo voi olla aikuiselle? Missä se helma on joka p***een peittää? Meinaan kun tuoho laminaatin kuvioon vertaa niin aikasta pientä kokoa...
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja minäpä minä:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja minäpä minä:ööö, onks mun silmissä vikaa vai näyttikö, että jossain kohtaa kappaleet ei ole saman kokoiset. Kivan näköisiä muuten ja kiva, että joltain onnistuu ompeleminen.
Tarkistan asian... mikä kohta se oli?
Valk./lila mekon etu ja takakappale. Vai näyttääkö vaan.
Oon vissiin sokea kun en itse huomaa![]()
Ainakin vino ja epäsymmetrinen se lila osa.
ne ei ole mekkoja, ne on paitoja!!!!Alkuperäinen kirjoittaja SIIS:eihän nuo voi olla aikuiselle? Missä se helma on joka p***een peittää? Meinaan kun tuoho laminaatin kuvioon vertaa niin aikasta pientä kokoa...
Alkuperäinen kirjoittaja No:toppejahan saa aika halvalla kaupoistakin ja valitettavasti moni ei osaa arvostaa sitä työtä ja siitä maksaa. Eli varmaan saat myytyä jos pyydät maksimissaan kympin sisältäen vaivan ja materiaalit...
Alkuperäinen kirjoittaja Öö..:Ei millään pahalla, mutta missäpäin ja millaiseen tilaisuuteen pukeudutaan tuollaiseen?...mun silmään näytti aika homssuiselta eikä materiaalit miellyttäny. Mutta toki, jos paikkakunnalla ei ole kunnon vaatekauppoja, niin ehkä sitten tuo on ratkaisu. Olempas tympeä, mutta muuta en osaa nyt sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei noista kukaan kymppiä maksa. Kaupasta saa samaan rahaa muodikkaitakin toppeja.
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei noista kukaan kymppiä maksa. Kaupasta saa samaan rahaa muodikkaitakin toppeja.
Puhutko omasta puolestasi vai koko kansanMistä tiedät ettei kukaan? Oletko selvänäkijä? Pistetäänkö veto pystyyn?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:tykkään väreistä ja malli vaikuttaa kivalta. mutta jos rehellisesti sanon niin ompelujälki ainakin helmassa ja "hiansuissa" ei oo kovin siistiä :ashamed: