"Mitä ne muutkin ihmiset sanoisi jos tietäisivät"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä saa tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä saa tehdä

Vieras
Aloitetaan vaikka toteamalla, että minulla, päälle 35-vuotiaalla naisella on pari harrastusta ja kiinnostuksenkohdetta, joita varmasti suurin osa ihmisistä pitää typerinä, lapsellisina ja varmasti outoina naiselle. En ole oikeastaan kertonut kenellekään näistä, sillä en jaksaisi kuunnella sitä v*ttuilua asian suhteen, että kuinka lapsellinen ja tyhmä olenkaan.

No, ei niistä sen enempää, mutta oli vaan alustus sille, mitä olen usein ihmetellyt. Eli että kuinka usein ihminen alkaa tai lopettaa tekemästä jotain asiaa siksi, että oikeasti haluaa niin. Ja kuinka usein syynä on ympäristön ja ihmisen itselleen asettamat (hölmöt) rajat siitä, että mikä on nyt on esimerkiksi "aikuiselle" itai "naiselle" tai "miehelle" sopivia juttuja, että mistä "saa" olla kiinnostunut, kun pelkää muiden ihmisten halveksuntaa ja tuomitsemista, jos sattuukin pitämään vääristä asioista.

Ja lisäänpä vielä, että nyt en siis todellakaan puhu mistään vastuttomuudesta ja velvollisuuksien välttelystä.

mitä ne harrastukset on? sehän se on pointtina tässä.!

No, eipä ne nyt mitään sinänsä harrastuksia ole, mutta tykkään esimerkiksi pelata tietokonepelejä. Ja lisäksi katson esimerkiksi youtubesta mitä ihmeellisimpiä ulkomaisia tv-ohjelmia (esimerkiksi viimeksi amerikkalaista wwe showpainia.) Ja kaikkea muuta tällaista, mitä varmaan kukaan muu aikuinen nainen ei tee.

Ja mikäs tässä on nyt se aikuisuuden raja? Itsellä ikää 25v, tänävuonna 26, olen edelleenkin intohimoinen konsolipelaaja, fanitan henkeen ja veraan Assassin's Creed-pelisarjaa, tälläkin hetkellä tulossa on kolmekin peliä, joita odotan kovin ilmestyväksi, katson youtubesta erään nettipersoonan pelivideoita ja naureskelen niille, katson myös WWE'tä (mitä ihmeellistä siinä muuten on, miesten kaunarit) ymsyms. Tekeekö tämä minusta jotenkin epäkypsän tai lapsellisen? Niinjuu ja en ole sossupummi, vaan työssäkäyvä ihminen.

noh, minä ostan yhä uusimmat pokemonpelit joita pelaan sitten ihan innoissani. enkä kyllä ole hävennyt tai kokenut että ketään häiritsisi tämä tai muutkaan epämääräiset harrastukseni, mutta en kyllä kovinkaan "aikuismaisessa" seurassa edes pyöri, kovin lapsellisia ollaan tuttavapiirissä kaikki vaikka vanhimmat ovat jo eläkkeellä :D