mita negan jalkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maimona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maimona

Vieras
Hei
kirjoitin tanne viikkoja sitten tanne etta kuukautiset eivat tulleet mutta se sijaan kahden paivan kivuton ruskean vuodon sen jalkeen tein testi joka oli nega odotin 2 viikkoa eli tanaan tein toisen testin joka nayttaa negaa, vaikka oireet ovat jatkuneet ja voimistuneet ja vartalokin on alkanut muuttua..testi on clearblue.

Mita nyt pitaisi tehda ? tunnen itseni raskaana ja miehenikin niin uskoo..mutta mutta....nyt jos olisin raskaana niin olisi rv7

No jos testi näyttää negaa vielä viikoilla 7 et ilmeisemmin ole raskaana. Kannattaa varmasti ottaa yhteyttä lääkäriin, joka sitten tutkii mistä tuo voi johtua.

Itse kun tein testin niin ensimmäinen oli kyllä nega, mutta seuraava testi viikon päästä oli positiivinen. Luulisi kyllä jo näkyvän sinullakin plussana jos olisi oikeasti plussa.

minä sain vasta kiertopäivänä 65 plussan clear bluella! joten odottelehan rauhassa. käsittääkseni ko.testi on luotettava, mutta ei herkimmästä päästä! niin ja labran testikään ei näyttänyt plussaa.(monta vuotta sitten)
nyt yritetään ja toivottavasti onkin jo tulossa toinen...mutta aconit eivät ole paljastaneet vielä plussaa...yhden roskishaamun sain, mutta ei siihen passaa luottaa missään määrin!
katsoppas vain, niin kohta joku odottaja saa jonkin asteisen kohtauksen, kun me ei olla haaveilijoiden palstalla! :)
täällä kun ei heidän mielestään saisi seikkailla, ellei ole varma plussasta! on se näissä testi ja galluppi-ketjuissa huomattu!!!!

Jotkut eivät koskaan saa raskaustestiin plussaa vaikka raskaana olisivatkin. Olisikohan se jotain parin prosentin luokkaa naisista. Ostappa joku herkempi testi, esim Acon ja testaa sillä. Ota yhteyttä lääkäriin.

Voihan myös olla, että hormonisi temppuilevat ja et tosiaan ole raskaana.

tiedän myös tapauksen jolla plussa tuli vasta pitkän ajan päästä. nimittäin minulla. mutta jos nyt tunnet ja uskot olevasi raskaana niin ainakin itselläni näkyi alkio ja syke tuolloin jo varhaisultrassa.
enkä sen jälkeen kyllä välittänyt yhdestäkään testistuloksesta...

Yhteistyössä