Mitä nettikangaskauppoja on?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kangastukku vaikutti lupaavalta näin pinkkiä tms. kattelevan kannalta. :D

Ompelun ihanuudesta löytyy Hello Kitty -kankaita. Iinulla on kans pinkkejä trikoina, puuvilloina, resoreina...

Ikasyr ja Metsola on enemmän ehkä retro-linjaa, joustavia kankaita ja värit ruskeaa, keltaista, oranssia... ja kivoja printtejä :D

Tiritomissa on puuvillakankaita tosi lysteissä kuvioissa, samanlaisia en ole vielä muista kotimaisista kangaskaupoista löytänyt.

Kangas-Mallan tarjonta on aika lailla yhtä laaja kuin Kangastukun.

Ai niin ja jos puuvillakangasta pitää olla pinkkinä, niin tilkkuilukaupoissa kankaat on yleensä jaoteltu nimen omaan värien mukaan. (Tilkkutarha, Tilkkutex, PeeKaa)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kangastukku vaikutti lupaavalta näin pinkkiä tms. kattelevan kannalta. :D

Ompelun ihanuudesta löytyy Hello Kitty -kankaita. Iinulla on kans pinkkejä trikoina, puuvilloina, resoreina...

Ikasyr ja Metsola on enemmän ehkä retro-linjaa, joustavia kankaita ja värit ruskeaa, keltaista, oranssia... ja kivoja printtejä :D

Tiritomissa on puuvillakankaita tosi lysteissä kuvioissa, samanlaisia en ole vielä muista kotimaisista kangaskaupoista löytänyt.

Kangas-Mallan tarjonta on aika lailla yhtä laaja kuin Kangastukun.

No mun pitää löytää jotakin pinkkiä (ehkä mieluuten yksiväristä ) hametta varten. Ei ehkä niin sovi mulle, mutta on kyse hulvattomuudesta eli siirrettävien saunojen kokoontumisajoosta. :D

olen tilannut syksyn aikana monista, mutta ykköseksi nostaisin kangas mallan.

kaikissa laadut korkeatasoisia.

lasten kankaita olen tilannut paljon, pilveä, apinaa, pöllöä jne

olemme jo pesseetkin ja laatu vain parani,
' palvelu erittäin nopeaa ,

Yhteistyössä