mitä neuvolassa sanottiin kun kerroit polttavasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nana

Vieras
mitä teille sanottiin nlassa kun kerroitte että poltatte tupakkaa ?? mitä ohjeita/vinkkejä /risuja tuli jne? ite vkolla 6 ja poltan 10 pvässä..ei hyvä..tiedän..ja HALUAN lopettaa, ekat muksut vaan vie voimia että toi tuntuu olevan joku henkireikä kun pääsee sauhuille..

Mun mielestä niiden kuuluisi sanoa SUOMEKSI muutamia pointteja asiasta

-lapsesi hapen saanti huononee kun imet käärylettä
-tyttö vauvoille saattaa aiheuttaa hedelmättömyyttä

HEI HALOO!Haluaako joku oikeesti tuhota pienokaisensa elämän alun ja sikiö on aivan puolustuskyvytön?

Alkuperäinen kirjoittaja nana:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Toivottavasti sanotaan,ettet ole sopiva äidiksi!!! :kieh:

hah..ootko vähän kekskenkasvunen..se ei varmaan kuvaa sitä äitiyttä !!! ja mulla on jo kuule 2 lasta ja ihana mies..revi siitä...

Hyvä äiti ajattelee ja tekee kaiken lapsensa parhaaksi.
Voitko sanoa näin tekeväsi polttaessai ja vahingoittaessasi sisälläsi kasvavaa pientä ihmisenalkua.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

HEI HALOO!Haluaako joku oikeesti tuhota pienokaisensa elämän alun ja sikiö on aivan puolustuskyvytön?

mun äitini poltti kun odotti mua ja nyt ollaan mieheni kanssa aloittamassa lapsettomuus hoidot!!
yritä lopettaa.. oikeesti.

olenhan mäkin terve. hyvin koulutettu ja lapsettomuudesta kärsivä. äitini aina toitotti sitä että ei siitä mitään haittaa näyttänyt olevan. mitenköhän sen suu pannaan kun kerron näistä lapsettomuus hoidoista.

Alkuperäinen kirjoittaja itku:

mun äitini poltti kun odotti mua ja nyt ollaan mieheni kanssa aloittamassa lapsettomuus hoidot!!

voisko syynä olla joku muukin?? :headwall: Mun äiti ja isä poltti kummatkin ja vielä isäpuolikin ja isoisä! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Ei sanoneet mitään näiden viiden kohdalla koskaan!Aina oon kessutellut ja vanhin muksuista 20v ja ihan terve!! :hug:

hyvä näin sinulla,mutta kaikilla ei mene noin.en ottaisi omalle tunnolleni jos vauvassa imentyisi jotain polttamisen vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
hyi yök mikä odottava äiti olet. itsekäs!! en tajua miten jotkut ihmiset ovat nuin itsekkäitä ja tyhmiä.

mää en käsitä miten joku voi laukoa tollasia typeryyksiä!!!!
:headwall:

mitä typerää tuossa on täyttä totta on!! e tajua miten joku voi väittää muuta..vaan sitäkö mieltä olet että äiti on fiksu ja tekee oikein mahtavasti??!!!

vedä vaan sitä röökiä mutta tosi asia on tosi asia!! pitää ihmisen olla heikko jos ei raskauden vuoksi voi lopettaa!!mikään muu syy ei voi olla parempi!!

nimim. itse joka raskaudessa tupakoinnin lopettanut ja erittäin vaikeassa elämäntilanteessa vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja nana:
Toivottavasti sanotaan,ettet ole sopiva äidiksi!!! :kieh:

hah..ootko vähän kekskenkasvunen..se ei varmaan kuvaa sitä äitiyttä !!! ja mulla on jo kuule 2 lasta ja ihana mies..revi siitä...

Hyvä äiti ajattelee ja tekee kaiken lapsensa parhaaksi.
Voitko sanoa näin tekeväsi polttaessai ja vahingoittaessasi sisälläsi kasvavaa pientä ihmisenalkua.

Lapsen parhaaksi ei kyllä taida olla sellainen äiti joka luulee olevansa oikeutettu tuomitsemaan toisia toisten äitiyttä.
Eiköhän lapsen parhaaksi ole opettaa omalla esimerkillään hänelle suvaitsevaisuutta ja ymmärrystä kanssa ihmisiä kohtaan.
En puolusta tupakoivia mutten voi ymmärtää myöskään tuollaisen ajatus maailman omaavia ihmisiä, mikä sinä olet kenenkään äitiyttä tuomitsemaan?

Mun äiti eikä miehen äiti ei ole eläissään polttaneet eikä meille ole suotu hoidoillakaan vielä biologisia lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja halooo:
hyi yök mikä odottava äiti olet. itsekäs!! en tajua miten jotkut ihmiset ovat nuin itsekkäitä ja tyhmiä.

mitä typerää tuossa on täyttä totta on!! e tajua miten joku voi väittää muuta..vaan sitäkö mieltä olet että äiti on fiksu ja tekee oikein mahtavasti??!!!

vedä vaan sitä röökiä mutta tosi asia on tosi asia!! pitää ihmisen olla heikko jos ei raskauden vuoksi voi lopettaa!!mikään muu syy ei voi olla parempi!!

nimim. itse joka raskaudessa tupakoinnin lopettanut ja erittäin vaikeassa elämäntilanteessa vielä.

Onko tää ainoa millä sä pystyt pätemään? Tuleeko parempi mieli kun voi sanoa, että on parempi äiti kuin joku toinen? :D

voisko syynä olla joku muukin?? :headwall: Mun äiti ja isä poltti kummatkin ja vielä isäpuolikin ja isoisä! |O

siis uskon että syitä voi olla muitakin. mutta en usko että äidin tupakointi lisää lapsensa hendelmällisyyttä aikuis iällä. ja niin mun miehen sperma valioluokkaa..

Olisi hienoa jos ap pystyis tai edes yrittäis lopettaa. ei siitä lopettamisesta haittaakaan ole.

itse olet harvinaisen typerä!! tai no on pokkaa tulla vielä sanomaan että "laukoo typeryyksiä"!! raskaana olevat tupakoijat ovat tyhmiä ja itsekkäitä!!

Pyytävät vähentämään, mutta sanovat myös et parempi se on pari pvässä polttaa jos ei lopettamaan pysty kun se et repii stressaiä asiasta!

Johan kaikki tietää tupakan haitat sikiöön, niin ei minusta ainakaan neuvolassa tarvi enää äitejä sortaa! Enkä sitä paitsi ole vielä tavannut lasta/aikuista joka olis raskauden ajan tupakoinnista vaurioitunut...

Itse olen tupakoinnin pystynyt lopettamaan raskauksien ja imetysten ajaksi.

Yhteistyössä