mitä neuvolassa sanottiin kun kerroit polttavasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
neuvolassa ei sanottu mitään.
ä.polilla lääkäri kysyi määrää, mikä oli 10/päivä, tuumas siihen ettei tuo määrä vaikuta vielä lapsen kasvuun.(tutkittiin siis sikiön pienikasvuisuutta, joka ei ollut mikään vika vaan suku ominaisuus!) toinen taas tokas että voisit lopettaa sen tupakoinnin,ku on niin turhanpäiväistä ja käski kotona sanoa miehellekkin!

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Itse en tupakoinnut koko raskausaikana, mutta eräs ystäväni oli polttanut ensimmäisen kolmanneksen, ja nevolantäti oli sanonut, ettei voi enää lopettaa. Että lapsi on tullut jo riippuvaiseksi tupakasta tai jtn. ettei siitä enää ole mitään vaaraa. Itse ihmettelin, mutta näin ystäväni kertoi... :|

Joko ystäväsi valehtelee tai neuvolantäti on ollut töissä kännissä. Kukaan ammattitaitoinen terveydenhuollon työntekijä ei päästä suustaan mitään noin vajaata.

Onniteltiin hienosta vähentämisestä ja sanoivat että yritä lopettaa kokonaan. Onnistuin, mutten tuollaisten syyllistävien idioottien takia, joita tässä ketjussa näkee. Onnistuin ihanan mieheni avulla, joka uskoi minuun eikä kivittänyt minua.

Yhteistyössä