mitä nolottavaa teidän lasten suusta on kuulunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaverin lapsi oli pyytänyt äitiään ottamaan "v***upallon" pois sohvan alta. kaveri oli vähän aikaa kakistellut ja kysellyt lisää moisesta pallosta. se oli loppujen lopuksi ollut kumipallo, jossa oli vilkkuva valo sisällä, lapsi ei osannut sanoa k-kirjainta ja älläkin oli jäänyt ilmeisesti kiireessä lauseesta pois...

ehkä se ei olisi kaveria niin nolottanut, jollei olisi ollut lapsen isovanhemmat käymässä.

Meidän likka ei osannu sanoa S kirjainta tällöin, ja oli mummilassa kattomassa kun eno perkasi kalaa ( madetta). Sillä kalallahan on ne "viikset", tyttö sitten juoksi olohuoneeseen ja huusi kaikille ( olkkari oli täynnä porukkaa mm.vanhempani ja enoni perheineen) " Tuossa enon vitutta oli paljo karvoja! "

( suomennettuna enon fisussa, siis kalassa, oli paljo karvoja) :D Pitkään naurettiin tälle fisu-episodille...

Meijän 2v huutelee aina "äiti juo kaijaa", mä olin että mitäh? :o

Olen siis raskaana tällä hetkellä, yks päivä tuli napero sit viereen kun join kahvia ja näytti "äiti juo kaijaa"

Mie ymmärsin koko ajan että tarkoitti äiti juo kaljaa ja niin varmasti on ymmärtänyt moni muukin :whistle:

Tänään poika 1v10kk seiso pytyn päällä ja nappas sen käsisuihkun käteen ja sanoi "hoittaa pijju puhejimella eno,hajoo mitä kuujuu"(ei siis aina sano l-kirjainta vaan korvaa sen j:llä)Hömm,eli siis tullut pojan kuullen kutsuttua suihkua pillupuhelimeksi :D

Ja sitten julkisella paikalla,kaupan kassalla poika alko huutaa,mamma pannaan peppuun pannaan peppuun! Näki siinä rasvoja hyllyssä enne kassaa ja pojalla kun aina peppu rikki niin laitetaan siihen rasvaa,unohtu sitten pojalta se rasva sana siitä lauseesta ja äiskä vähän punotti :ashamed:

meidän poika on sanonu vaik missä ja mitä noloo.. tän oon kyl varmaan tääl jo kertonu. mutta siis oltiin pojan kans kaupungissa ja käveltiin sielä sitten ja mä sit jäin juttelee yhden kaverin kans kun poika kiersi ja kaarsi meitä siinä ja sit siihen meidän lähettyville tuli tummaihonen mies henkilö ja mun poika sit rupes tuijottaa sitä miestä ja mua´ja sit taas sit miestä ja mua kun käänty sitä miestä kohti ja osotti sormella että "äiti kato kakka" vähänkö mua hävetti tää mies vaan hymyili ja sano jotain englanniks ja poistu kun mä yritin siinä häpeissäni pyydellä anteeks.. poika oli tuolloin jotain 2,5v

sit oltiin täs muutama kuukaus sitten kaupas kans ja mä kattelin itelleni vaatteita kun poika halus että lähdetään sanoin pojalle sit että odota hetki mennään ihan just niin poika huus sitten kovaan ääneen että " äiti älä lyö!!!!" vähänkö sain vihasta katsetta ja hävetti niin paljon että otin pojan ja lähdin sen kans pihalle sinne jäi ostokset..

Meidän 2-vuotias tyttö ei osaa sanoa kirjaimia ps peräkkäin. Esim Teletappien Hipsu on Hissu. Tässä yhtenä päivänä hän kysyi, että mikä pallo äitillä on pipossa. Kerroin, että se on tupsu, johon tyttö totesi: joo tussu. Onneksi ei ollut muita kuulemassa, mut odotan kauhulla sitä hetkeä kun hän alkaa ruokakaupan kassalla huudelle jonkun tupsulakkisen perään, et kato äiti setällä/tätillä on tussu päässä...

No en tiedä onko tää noloa, mutta tyttö huuti yhtäkkiä kauppakeskuksessa tosi ilahtuneena "Iskä, iskä, kato pyörätuoleilija". Joku aika sitten oli käyny tytölle selväksi, että osa ihmisistä käyttää pyörätuolia ja kovasti oli silloin kysellyt ja pohtinut asiaa

Meidän 3v sanoi kovaan ääneen bussissa että hällä kasvaa kulmakarvoja kainalossa :xmas:
Ja koiranpentu kun kakkasi sisälle niin poika ilmoitti naapurille että meillä oli taas lattialla sitä paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Meidän 3v sanoi kovaan ääneen bussissa että hällä kasvaa kulmakarvoja kainalossa :xmas:
Ja koiranpentu kun kakkasi sisälle niin poika ilmoitti naapurille että meillä oli taas lattialla sitä paskaa.

ihana.. kulmakarvat kainalossa :D

tyttö oli kaks vuotias kun vaihdoin kuumelääkkeet supoista suunkautta otettaviksi,syystä että aina jossain missä oli pienikin valkoinen suppoa muistuttava asia,esim tampereella on torni (kiillon mainos ) ja sen huipulla ilmeisesti liimapuikko tyttö suuttuu ja huutaa että ei saa laittaa peppuun mitään.

Mut häpäisi 13v. esikoinen...
Oltiin menossa katsomaan hänen siskopuolessa tyttö vauvaa. Vauvan isällä on tuuheat kulmakarvat (karva), leikilläni sanoin et toivottavasti ei tyttö peri isänsä kulmakarvoja.
Katsotiin sit siinä sitä vauvaa ja tuli hiljainen hetki, niin eikö esikoinen sanonut et ÄITI sanoi "et toivottavasti ei peri isänsä kulmakarvoja"
Hiukan hävetti...

Yhteistyössä